صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار حضرت آیت الله جنتی با خانواده شهیدان یوسفی+ تصاویر

دبیر شورای نگهبان گفت: خانواده‌های معظم شهدا با صبر و گذشت خود مظهر ایثار و فداکاری هستند. آیت‌الله احمد جنتی در دیدار با خانواده شهیدان محمود، قدرت‌الله و محمد یوسفی با ابراز خرسندی از فراهم شدن فرصت دیدار با خانواده شهیدان یوسفی اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا با صبر و گذشت مظهر ایثار و فداکاری هستند […]

کد خبر : 6029 | 8:18 ق.ظ | ۱۴ دی , ۱۳۹۲

SONY DSC

دبیر شورای نگهبان گفت: خانواده‌های معظم شهدا با صبر و گذشت خود مظهر ایثار و فداکاری هستند.

آیت‌الله احمد جنتی در دیدار با خانواده شهیدان محمود، قدرت‌الله و محمد یوسفی با ابراز خرسندی از فراهم شدن فرصت دیدار با خانواده شهیدان یوسفی اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا با صبر و گذشت مظهر ایثار و فداکاری هستند و نقش خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کردند.

وی به آرمان‌های والای رزمندگان اسلام در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهدای انقلاب اسلامی با اهدای خون خود عزم راسخ‌شان را برای دفاع از ایران اسلامی در مواجهه با دنیای کفر و استکبار نشان دادند.

جنتی عزت امروز ملت ایران را مرهون فداکاری و جانفشانی شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنها دانست و تصریح کرد: شهدا و خانواده‌های آنها در سخت‌ترین آزمون الهی جوانمردانه ایستادند و از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

*مواضع انقلابی آیت‌الله جنتی سبب خنثی‌سازی نقشه‌های استکبار شده است

داماد خانواده شهیدان یوسفی نیز در دیدار مذکور با خوش‌آمدگویی به آیت‌الله جنتی، خاطره نحوه به شهادت رسیدن برادران یوسفی را بیان کرد.

حسن دوستی، دبیر شورای نگهبان را از چهره‌های بزرگ انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: حضرتعالی از مبارزان انقلابی در قبل و پس از انقلاب اسلامی هستید و از مبارزات انقلابی شما در قبل و پس از انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینی‌تان در صحنه سیاسی قدردانی می‌کنیم.

وی با تأکید بر نقش محوری و مهم آیت‌الله جنتی در افشاگری جریان فتنه سال 88، بیان کرد: مواضع انقلابی و عملکرد شجاعانه حضرتعالی در مراحل حساس انقلاب اسلامی سبب خنثی‌سازی نقشه‌های شوم استکبار جهانی شده است.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد