صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر شهرستان آستارا

معاون سیاسی ‌اجتماعی فرماندار آستارا گفت: امسال برنامه‌ها و مراسم دهه فجر باشکوه تمام‌ در آستارا برگزار ‌شود. محمدرضا شهاب‌زاده در نخستین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان، انقلاب اسلامی را ثمره خون پاک شهدا، تلاش‌های امام خمینی (ره) و همراهی مردم دانست. وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) در راه پیروزی انقلاب […]

کد خبر : 6072 | 11:07 ق.ظ | ۱۵ دی , ۱۳۹۲

دهه-فجر53

معاون سیاسی ‌اجتماعی فرماندار آستارا گفت: امسال برنامه‌ها و مراسم دهه فجر باشکوه تمام‌ در آستارا برگزار ‌شود.

محمدرضا شهاب‌زاده در نخستین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان، انقلاب اسلامی را ثمره خون پاک شهدا، تلاش‌های امام خمینی (ره) و همراهی مردم دانست.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) در راه پیروزی انقلاب سختی‌های بسیاری کشید، به طوری که فرزندشان را تقدیم انقلاب کرد و خود به کشور دیگری تبعید شد.

معاون سیاسی‌احتماعی فرماندار آستارا تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از حکومت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام علی (ع) در دنیا بهترین حکومت بوده، زیرا طبق مبانی دینی شکل گرفته که کامل‌ترین دین دنیاست.

وی اقتدار کنونی کشور را مدیون دین اسلام، خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران به مردم دنیا ثابت کرد حکومتی که بر پایه مبانی دین اسلام شکل گرفته باشد به توفیقات و دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا می‌کند.

شهاب‌زاده با بیان اینکه دشمنی کشورهای غربی و جبهه استکبار جهانی با ملت ایران تنها مربوط به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیست، اضافه کرد: دشمنان هرگاه که ملت ایران خواست روی پای خود بایستد، توطئه‌ها و تحریم‌های جدیدی را علیه این مردم وضع کردند اما در نهایت با مقاومت ملت ایران مواجه شده و شکست سختی خورده است.

وی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های امسال دهه فجر در شهرستان مرزی بندر آستارا، خاطرنشان کرد: هر ساله در سراسر کشور به یاد آن روزهای به یادماندنی جشن‌ها و مراسم‌های باشکوهی برگزار می‌شود که امسال نیز باید این برنامه‌ها با همکاری تمام دستگاه‌ها با کیفیت مطلوبی اجرا شود.

شهاب‌زاده با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب باید برای مردم تبیین شود، یادآور شد: رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب را بدون کم و کاست برای مردم بیان کنند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد