صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پنجمین نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان از برگزاری جشن بزرگ مشترک کمیته روستایی و عشایری استان در ایام دهه فجر خبر داد. Tweet به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام علی اصغر جهانی امروز در پنجمین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن کنفرانس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر هماهنگی بیشتر نهادها و سازمان‌های عضو این کمیته مبنی بر هر چه باشکوه‌تر برگزاری یک جشن بزرگ مشترک، اظهار کرد: مدیران کل سازمان‌ها و نهادهای عضو در کمیته روستایی و عشایری میزان مشارکت خود پیرامون شرکت در هزینه‌های مربوط به پذیرایی و تهیه هدایا را در جشن مذکور تعیین کنند.

کد خبر : 609 | 2:50 ب.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۱

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان از برگزاری جشن بزرگ مشترک کمیته روستایی و عشایری استان در ایام دهه فجر خبر داد.
Tweet
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام علی اصغر جهانی امروز در پنجمین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن کنفرانس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر هماهنگی بیشتر نهادها و سازمان‌های عضو این کمیته مبنی بر هر چه باشکوه‌تر برگزاری یک جشن بزرگ مشترک، اظهار کرد: مدیران کل سازمان‌ها و نهادهای عضو در کمیته روستایی و عشایری میزان مشارکت خود پیرامون شرکت در هزینه‌های مربوط به پذیرایی و تهیه هدایا را در جشن مذکور تعیین کنند.

وی از برگزاری جشن بزرگ مشترک کمیته روستایی و عشایری در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این جشن بزرگ در 17 بهمن امسال در سالن دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار می‌شود.

این مسئول برخی دیگر از برنامه‌های مشترک کمیته مذکور در دهه فجر را برشمرد و افزود: طبق تصمیم‌های اخذ شده در جلسه‌های مختلف در روز پنجشنبه 12 بهمن جاری زنگ انقلاب در مدارس روستایی راس ساعت 9.33 دقیقه صبح نواخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه غبارروبی از مزار شهدای روستایی نیز همان روز توسط دانش‌آموزان روستایی انجام می‌شود، ادامه داد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌ها در سالن ورزشی فنی و حرفه‌ای واقع در بلوار شهید انصاری نیز از دیگر بخش‌های برنامه کمیته در دهه فجر است.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه نمایشگاه مذکور در تاریخ 14 بهمن جاری افتتاح می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های بسیج نیز در روز چهارشنبه 18 بهمن با برگزاری مسابقه نقاشی همگانی در 34 مدرسه و هر مدرسه 34 نفر با موضوع انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی به افتتاح 13 پروژه جهاد کشاورزی و 23 پروژه دانشگاه علوم پزشکی در ایام دهه فجر در روستاهای گیلان اشاره کرد و گفت: افتتاح 11 مورد گلزار شهدای روستایی در پنج شهرستان فومن، لنگرود، لاهیجان، صومعه‌سرا و سیاهکل نیز از دیگر مصوبات در دهه فجر است.

جهانی درباره برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌ها، اذعان کرد: سالن ورزشی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره دو شهید باهنر واقع در بلوار شهید انصاری برای برپایی نمایشگاه اختصاص و تجهیز یافته که با مسئولیت سازمان فنی و حرفه‌ای و روابط عمومی جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام این فعالیت‌ها پیرامون پاسداشت انقلاب اسلامی و خون شهدای ماست، ادامه داد: انجام این فعالیت‌های مشترک برای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی مردم از توسعه خدماتی است که انقلاب اسلامی در کشور به وجود آورده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در زیارت اربعین، یادآور شد: امام حسین(ع) خون خود را برای نجات بشریت از جهل نثار کردند زیرا قیام ایشان برای مبارزه با جهل در برابر علم و جهل در برابر عقل بوده است.

وی با تصریح بر اینکه افراد جاهل دارای صفاتی هستند که آنها را از دیگر انسان‌ها مشخص می‌کند، گفت: افراد جاهل افرادی هستند که بیهوده وقت خود را صرف چیزهایی می‌کنند که برای دنیا و آخرت آنها سودی ندارد.

جهانی متذکر شد: افرادی که توانایی شناخت دوست از دشمن را ندارند نیز جاهل هستند.

وی با بیان اینکه در کشور ما نیز جهل در برابر عقل موجب پدید آمدن فتنه سال 88 شد، افزود: در این نوع جهل افراد جاهل آگاهانه فضا را غبار آلود می‌کنند تا شناخت را برای دیگر افراد دچار مشکل کنند و از این فرصت‌ها به نفع خود استفاده کنند.

این مسئول با تصریح بر اینکه باید با بصیرت و هماهنگی بر تمام این نیروها برای پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کرد، یادآور شد: فعالیت‌های دهه فجر با هدف زنده نگه داشتن اسلام و انقلاب انجام می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد