صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد دهه فجر گیلان/ شادی‌های مردم در دهه فجر پر رنگ‌تر شود+ تصاویر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر شیرین شدن کام مردم در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: شادی‌های مردم در دهه فجر باید پر رنگ‌تر شود. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، 16 دی ماه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر استان گیلان اظهار داشت: ستاد دهه فجر 15 مصوبه را با حضور استاندار […]

کد خبر : 6124 | 8:55 ق.ظ | ۱۷ دی , ۱۳۹۲

SONY DSC

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر شیرین شدن کام مردم در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: شادی‌های مردم در دهه فجر باید پر رنگ‌تر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، 16 دی ماه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر استان گیلان اظهار داشت: ستاد دهه فجر 15 مصوبه را با حضور استاندار گیلان به تصویب رسانده است.

وی بر شیرین کردن کام مردم در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: سبد کالای دولت در دهه فجر بین مردم توزیع شود.

اشجری با اشاره به تشکیل ستادهای روستایی دهه فجر انقلاب اسلامی در سال گذشته، بیان کرد: دستگاه‌ها می‌توانند برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را پشتیبانی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، کمیته‌های کودک و نوجوان، بسیج، ورزش و جوانان و دانشجویی را دارای برنامه‌ها و ایده‌های خوبی دانست و تصریح کرد: برنامه‌های مذکور باید در جامعه اجرایی شود.

SONY DSC

وی از اجرای سرود یک‌هزار و 357 نفری دانش‌آموزان گیلان در 22 بهمن در رشت خبر داد و گفت: تعداد 35 غرفه توسط میراث فرهنگی گیلان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در رشت دایر می‌شود.

اشجری خواستار برگزاری جشنواره در موزه روستایی گیلان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: حضور زنان و مردان با پوشش محلی و سنتی در نمایشگاه حائز اهمیت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر پر رنگ‌تر شدن شادی‌های مردم در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امسال ولادت امام حسن عسگری (ع) همزمان با دهه فجر است.

وی به تلاش تمام مسئولان در راستای اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی الهی و آسمانی است و نام امام حسین (ع) در آن می‌درخشد.

اشجری بر فعال‌تر شدن بقاع متبرکه در اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: 35 بقعه شاخص به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اجرای برنامه‌های جذاب برای مردم را حائز اهمیت عنوان کرد.

SONY DSC

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان نیز در این نشست به آرمان‌های ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ماهیت انقلاب‌های دنیا را تغییر داد.

محمد احمدی‌پور اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد جدید برگزار شود.

وی به تدریس انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های بزرگ دنیا اشاره کرد و افزود: دانشگاه‌ها وقوع انقلاب اسلامی به لحاظ سیاسی و امور بین‌الملل را بررسی می‌کنند.

احمدی‌پور ماهیت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های جهان را متفاوت خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی با تفکرات مارکسیستی و سوسیالیستی همخوانی ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه ارتش قدرتمند ستم‌شاهی نتوانست در مقابل موج عظیم ملت ایران ایستادگی کند، خاطرنشان کرد: مردم ایران برای آرمان‌های دنیایی به صحنه نیامده بودند.

وی عاشورا را منشأ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی برپایه قیام امام حسین (ع) شکل گرفته است.

احمدی‌پور با اشاره به اینکه دشمنان دلیل اصلی وقوع انقلاب اسلامی را نمی‌توانند درک کنند، یادآور شد: دشمنان با معیارهای مادی می‌خواهند به انقلاب اسلامی صدمه وارد کنند.

SONY DSC

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به کشف بعضی از رمز‌های انقلاب اسلامی توسط دشمنان در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: دشمن در کنار سخت‌افزار در بحث نرم‌افزاری نیز صدمه به انقلاب اسلامی را مطرح کرده است.

وی با تاکید براینکه مسئولان نباید از گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی غافل شوند، اظهار کرد: مسئولان در نظام اسلامی به دنبال برطرف کردن مشکلات مادی و معنوی مردم هستند.

احمدی‌پور خواستار برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت مردمی شد و بیان کرد: فرهنگ انقلاب اسلامی در تمام جامعه باید ترویج شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) را مهم‌ترین مراسم در کشور دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی در برگزاری مراسم مذکور نقشی ندارند و توسط مردم انجام می‌شود.

وی، دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها در هدایت برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را تاثیرگذار عنوان کرد.

احمدی‌پور به پایانه‌های مرزی گیلان اشاره کرد و گفت: ایام دهه فجر برای مسافران خارجی در مبادی ورود و خروجی مرزهای گیلان به‌ویژه آستارا باید برنامه‌ریزی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان در پایان اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در 35 مدرسه به مناسبت سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تولیت دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شود.

SONY DSC

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان نیز در ادامه این نشست گفت: فرمانداران با کاروان‌های خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان همکاری کنند.

عزیز پورعزیزی اظهار کرد: جلسه کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در 26 دی ماه امسال با حضور استاندار برگزار شد.

وی به مصوبات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اشاره کرد و افزود: مقرر شد تمام دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر نوآوری داشته باشند.

پورعزیزی با بیان اینکه ستاد دهه فجر باید در تمام اداره‌ها به ریاست مدیران تشکیل شود، تصریح کرد: ستاد دهه فجر در روستاها با همکاری دهیاری‌ها، شوراهای محل و پایگاه‌های مقاومت بسیج با مسئولیت مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان تشکیل می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان خواستار ارائه خدمات ویژه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر انقلاب اسلامی شد و بیان کرد: بانک‌ها می‌توانند تسهیلاتی را در دهه فجر به متقاضیان پرداخت کنند.

وی با تاکید بر فضاسازی شهری توسط شهرداران در دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: آذین‌بندی، تبلیغات جمعی و … باید دارای نوآوری و جدید باشد.

پورعزیزی بر حمایت و همکاری فرمانداران از کاروان‌های خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد و گفت: دیدار چهره به چهره مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی با مردم در دهه فجر انجام شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان، تبیین دستاوردهای نظام در حوزه هر دستگاه اجرایی به صورت هنرمندانه در ایام دهه مبارک فجر را از مصوبات ستاد دهه فجر استان اعلام کرد.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی مالی فرمانداران از ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان‌ها، اظهار کرد: پروژه‌های افتتاحی دهه فجر انقلاب اسلامی با شهدای انقلاب اسلامی نامگذاری می‌شود.

پورعزیزی به توزیع سبد کالا با تدبیر مدیران دستگاه‌های اجرایی و با هماهنگی معاون برنامه‌ریزی استانداری به کارکنان اشاره کرد و افزود: تعداد 35 غرفه با تولیت اداره کل میراث فرهنگی گیلان در مسیر راهپیمایی رشت دایر می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه مستندسازی پیشکسوتان پیروزی انقلاب اسلامی توسط صدا و سیمای مرکز گیلان انجام می‌شود، تصریح کرد: مستند مذکور در دهه فجر انقلاب اسلامی پخش می‌شود.

وی در پایان، بر مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی در هزینه‌های تبلیغاتی مربوط به ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد