صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عیادت اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان از کودک بیمار

تعدادی از اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان از امیرعلی 3 ساله عیادت کردند. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با گذشت پنج روز از انتشار خبر «امیرعلی 3 ساله در آستانه مرگ/ استمداد یک پدر از خیرین برای نجات فرزندش» خیران نیک‌اندیش همچنان درصدد کمک به ادامه مداوا و معالجه امیر علی هستند. در پنجمین روز از انتشار خبر استمداد پدر امیرعلی خیرانی از آلمان، هرمزگان، تهران، اهواز، گرگان، اصفهان، همدان، ایلام، فریدونکنار، شیراز، رشت، سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان و ... به امیرعلی کمک مالی کردند. تعدادی از اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان برای آگاهی از وضعیت امیرعلی به عیادت این بیمار کوچولو رفتند و هر یک از اعضا هدیه‌ای به فراخور توان خود به وی اهدا کردند که مورد توجه این کودک قرار گرفت.

کد خبر : 613 | 2:55 ب.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۱

1

تعدادی از اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان از امیرعلی 3 ساله عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با گذشت پنج روز از انتشار خبر «امیرعلی 3 ساله در آستانه مرگ/ استمداد یک پدر از خیرین برای نجات فرزندش» خیران نیک‌اندیش همچنان درصدد کمک به ادامه مداوا و معالجه امیر علی هستند.

در پنجمین روز از انتشار خبر استمداد پدر امیرعلی خیرانی از آلمان، هرمزگان، تهران، اهواز، گرگان، اصفهان، همدان، ایلام، فریدونکنار، شیراز، رشت، سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان و … به امیرعلی کمک مالی کردند.

تعدادی از اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان برای آگاهی از وضعیت امیرعلی به عیادت این بیمار کوچولو رفتند و هر یک از اعضا هدیه‌ای به فراخور توان خود به وی اهدا کردند که مورد توجه این کودک قرار گرفت.

محمد بیابانگردی پدر امیرعلی در گفت‌وگو با اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی گیلان با ابراز خرسندی از حضور این اعضا در منزل وی، اظهار کرد: سال گذشته علی دایی ورزشکار ارزشمند فوتبال کشور و جهان مبلغ 20 میلیون تومان برای معالجه امیرعلی اهدا کرد و همچنین مهناز افشار، علی پروین و تعدادی دیگر از ورزشکاران و هنرمندان به فراخور حال خود چند میلیون تومان کمک کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 100 میلیون تومان هزینه درمان امیرعلی شده است، گفت: به خاطر زنده ماندن فرزندم مغازه عایق‌کاری ساختمانی پدرم را فروختم و اکنون در خانه‌ای زندگی می‌کنیم که صاحب آن از ما کرایه دریافت نمی‌کند.

بیابانگردی با اشاره به اینکه فرزندش به بیماری نقص ایمنی بدن «CGD» مبتلا است، افزود: بر اثر این بیماری و وجود تومور در یک قسمت از سر امیرعلی، بخشی از توان حرکتی وی در طرف چپ بدن گرفته شده و تکلم او دچار اختلال است.

وی افزود: امیرعلی هنگام غروب دچار مشکل تنفسی می‌شود و توسط اکسیژن دستی نفس می‌کشد زیرا ریه او آسیب دیده است.

پدر امیرعلی درمان قطعی فرزندش را در جراحی مغز استخوان طبق نظر پزشکان دانست و گفت: پرفسور آقامحمدی با مشورت پروفسور سمیعی روی فرزندم کار می‌کنند و معتقد هستند امیرعلی دچار بیماری نادر «آبسه مغزی» شده است و جراحی مغز استخوان او را تأیید کردند.

وی درباره کمک خیران به امیر علی، اذعان کرد: از لحظه‌ای که خبر بیماری امیرعلی و درخواستم از خیران در خبرگزاری فارس منتشر شده است خیران زیادی کمک کردند و تاکنون حدود 16 میلیون تومان جمع‌آوری شده است که از تمام خیران خالصانه تشکر می‌کنم.

بیابانگردی با بیان اینکه داروهای مصرفی امیرعلی گران‌قیمت و نایاب هستند، تصریح کرد: با کمک خیران توانستم مقداری از داروهای امیرعلی را تهیه کنم و هزینه آزمایش‌های او را بپردازم اما برخی از داروهای او نایاب است.

وی افزود: سه روز دیگر امیرعلی را برای انجام آزمایش دیگر MRI به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران می‌برم تا پس از آن زمان عمل جراحی امیرعلی اعلام شود.

پدر امیرعلی با قدردانی از پزشکان این بیمارستان و همراهی آنها با وی، افزود: تاکنون به غیر از هزینه دارو و آزمایش‌ها تمام فعالیت‌های آنها برای امیرعلی رایگان بوده است.

بیابانگردی هزینه مورد نیاز برای جراحی مغز استخوان امیرعلی را حدود 45 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: از 70 میلیون تومان، 10 درصد مراکز درمان بیماری‌های خاص و 5 میلیون تومان بیمارستان تخفیف داده‌اند و 16 میلیون تومان نیز خیران کمک کرده‌اند.

امیرعلی سعی می‌کرد با دست راستش ماشین کنترلی که به وی هدیه داده شده بود را به حرکت درآورد تلاش زیادی کرد تا از دست چپ خود استفاده کند اما قادر به نگهداری این ماشین با دست چپ نبود.

در نگاه امیرعلی کوچولو شادی کودکانه‌ای موج می‌زد و هنگام بدرقه اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با دست راست خود خداحافظی کرد.

شماره تلفن 0131-5544022 دفتر خبرگزاری فارس در گیلان آماده ارائه شماره حساب پدر امیرعلی به خیران نیک‌اندیش است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد