صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشن بزرگ ورزشکاران شهرستان املش در دهه فجر

رئیس اداره ورزش و جوانان املش از برگزاری جشن بزرگ جامعه ورزشکاران این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد. اسماعیل فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در املش با اشاره به برگزاری برنامه‌های ورزشی مناسب دهه مبارک فجر در املش اظهار کرد: در دهه فجر امسال با همت اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی جامعه ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی در قالب جشن بزرگ جامعه ورزشکاران اقدام به هنرنمایی می‌کنند. وی به حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جمع هیئت‌های ورزشی املش در هفته جاری اشاره کرد و افزود: در این سفر مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بر اتمام هرچه سریع‌تر سالن ورزشی بانوان در استادکلایه املش، تکمیل سیستم گرمایشی سالن 22 بهمن و همچنین انشعابات آب، برق و گاز سالن ورزشی در روستای ملکوت تاکید داشت. این مسئول از نیمه تمام ماندن تنها سالن ورزشی بانوان املش خبر داد و گفت: این سالن ورزشی از محل اعتبارات دور نخست سفر رئیس جمهور در حال احداث است.

کد خبر : 617 | 2:57 ب.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۱

رئیس اداره ورزش و جوانان املش از برگزاری جشن بزرگ جامعه ورزشکاران این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد.

اسماعیل فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در املش با اشاره به برگزاری برنامه‌های ورزشی مناسب دهه مبارک فجر در املش اظهار کرد: در دهه فجر امسال با همت اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی جامعه ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی در قالب جشن بزرگ جامعه ورزشکاران اقدام به هنرنمایی می‌کنند.

وی به حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جمع هیئت‌های ورزشی املش در هفته جاری اشاره کرد و افزود: در این سفر مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بر اتمام هرچه سریع‌تر سالن ورزشی بانوان در استادکلایه املش، تکمیل سیستم گرمایشی سالن 22 بهمن و همچنین انشعابات آب، برق و گاز سالن ورزشی در روستای ملکوت تاکید داشت.

این مسئول از نیمه تمام ماندن تنها سالن ورزشی بانوان املش خبر داد و گفت: این سالن ورزشی از محل اعتبارات دور نخست سفر رئیس جمهور در حال احداث است.

وی اذعان کرد: برای احداث سالن ورزشی بانوان املش تاکنون 3 میلیارد 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

فتحی گفت: امسال برای ادامه کار این سالن ورزشی مبلغ 300 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است که کافی نیست و خواستار تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل این سالن ورزشی هستیم.

به گفته وی، تعداد 4 سالن ورزشی با نظارت اداره ورزش و جوانان و 5 سالن ورزشی از طرف آموزش و پرورش در این شهرستان احداث شده و یک سالن ورزشی جدید نیز از سوی آموزش و پرورش در روستای گرکرود املش در دست ساخت است.

رئیس اداره ورزش و جوانان املش در ادامه به تخصیص مبلغ 400 میلیون ریال اعتبار از طرف کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای احداث یک سالن ورزشی تخصصی در داخل شهر املش اشاره کرد و گفت: این سالن برای ورزش قهرمانی، همگانی و انفرادی شامل کشتی و رزمی احداث می‌شود.

وی افزود: سالن ورزشی در روستای ملکوت که با صرف یک‌میلیارد ریال اعتبار در سال 83 احداث شده اما با مشکل اجتماعی مواجه شده و غیر قابل استفاده باقی مانده است.

فتحی گفت: این سالن ورزشی بدون برق است و باید شورای اسلامی و دهیاری روستای ملکوت این مشکل اجتماعی را برطرف کنند تا برای برق‌رسانی به این سالن تیرهای برق در مسیر آن نصب شود که این امر نیازمند همکاری و مساعدت اهالی این روستا است.

وی با اشاره به اینکه اکنون در این سالن ورزشی چند عدد میز تنیس روی میز، تشک کشتی و میله والیبال موجود است، خاطرنشان کرد: با وجود این وسایل همچنان غیر قابل استفاده مانده و تنها برخی اردوهای ورزشی در آنجا برگزار می‌شود.

این مسئول اعتبار امسال اداره ورزش و جوانان املش را بالغ بر یک‌میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: از این میزان اعتبار، مبلغ 300 میلیون ریال برای ادامه ساخت سالن ورزشی بانوان، 220 میلیون ریال برای توسعه ورزش روستاها، 100میلیون ریال برای تجهیزات ورزشی و 400 میلیون ریال برای ساخت سالن تخصصی از منابع مختلف استانی و نفت وگاز هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 13 زمین ورزشی روباز دارای سند مالکیت در سطح روستاهای املش وجود دارد که امسال برای بازسازی زمین ورزشی سور کوه مبلغ 500 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و برای محصور کردن و احداث رختکن زمین ورزشی روستای کهنه‌گویه مبلغ 410 میلیون ریال تخصیص یافته است و در آینده نیز برای محصور کردن و احداث سالن رختکن زمین‌های ورزشی روستاهای سفیداربن، چمنستان، هردوآب و حاجی‌آباد برنامه‌ریزی می‌شود.

فتحی درباره احداث سالن فرهنگی ورزشی لوزان توسط بخش خصوصی، اذعان کرد: این سالن ورزشی در سه طبقه با صرف مبلغ 15 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

وی گفت: برای تکمیل این سالن ورزشی درخواست مبلغ 5 میلیارد ریال وام شده که در صورت تامین اعتبار استخر شنای این مجتمع نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان املش افزود: این سالن ورزشی دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است که در کنار فعالیت ورزشی برای اسکان ورزشکاران نیز تعدادی سوئیت احداث شده است.

وی از برگزاری ورزش همگانی هر سه ماه یکبار در شهرستان املش خبر داد و متذکر شد: از برگزاری مختلط گروه‌های کوهنوردی جلوگیری می‌شود و برخی گروه‌هایی که به صورت مختلط اقدام به کوهنوردی در ارتفاعات این شهرستان می‌کنند از مکان‌های دیگر به املش عزیمت می‌کنند.

فتحی در باره ساماندهی جوانان نیز گفت: با همکاری مشاوران جوان فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی در صدد شناسایی جوانان خلاق و با استعداد هستیم تا با تشکیل کارگروه‌های مختلف از ایده‌ها و نظرهای سازنده آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون تعداد 2 هزار و 57 نفر ورزشکار آقا و خانم در شهرستان املش سازماندهی شده‌اند، افزود: در مجموع 20 هیئت ورزشی وجود دارد که تعداد 15 هیئت ورزشی فعال بوده و 10 هیئت ورزشی نیز در بخش رانکوه تاسیس شده است.

به گفته این مسئول، سالن ورزشی 22 بهمن در 22 بهمن سال گذشته افتتاح شد در حالی که بدون امتیاز آب، برق و گاز و سیستم گرمایشی بود و این جزو تعهدات پیمانکار اجرای پروژه نبوده و باید با تأمین اعتبار از منابع استانی تکمیل می‌شد که تاکنون امتیاز آب و برق آن تأمین شده اما بدون امتیاز گاز و سیستم گرمایشی است و برای تجهیز این سالن ورزشی به سیستم گرمایشی از نوع هواساز به 60 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

فتحی ادامه داد: به دلیل اینکه فعالیت ورزشی در این فصل سرد از سال در سالن ورزشی بدون سیستم گرمایشی عوارض خوشایندی ندارد، هنوز به هیچ هیئت ورزشی برای آموزش رشته‌های مختلف ورزشی اجازه فعالیت در این سالن را نداده و تنها عده‌ای از ورزشکاران با درخواست شخصی از این سالن برای فعالیت‌های ورزشی بهره‌برداری می‌کنند.

به گفته وی، سالن ورزشی 22 بهمن املش با 500 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شرکت نفت سال گذشته با زیربنای یک‌هزار و 152 متر مربع در پارک گلستان املش احداث شده و از پروژه‌های دور سوم سفر رئیس جمهور به گیلان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد