صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقه عکس و خبر دهه فجر در آستارا

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر بندر آستارا از برگزاری مسابقه عکس و خبر و آثار هنری در دهه فجر این شهرستان خبر داد. کامبیز بابایی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقه عکس و خبر و آثار هنری در آستارا برگزار می‌شود. وی افزود: عکاسان و خبرنگاران و هنرمندان آستارایی می‌توانند آثار خود را به کمیته اطلاع‌رسانی دهه […]

کد خبر : 6174 | 9:19 ق.ظ | ۱۸ دی , ۱۳۹۲

عکس-و-خبر50

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر بندر آستارا از برگزاری مسابقه عکس و خبر و آثار هنری در دهه فجر این شهرستان خبر داد.

کامبیز بابایی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقه عکس و خبر و آثار هنری در آستارا برگزار می‌شود.

وی افزود: عکاسان و خبرنگاران و هنرمندان آستارایی می‌توانند آثار خود را به کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر این شهرستان تحویل دهند و یا به آدرس الکترونیکی ASTARA.TV@GMALI.COM ایمیل کنند

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر آستارا تصریح کرد: سرویس پیامک به شماره 100077000770 آماده دریافت سئوالات و پیشنهادهای خبرنگاران و عکاس‌های آستارا است.

وی افزود: خبرگزاری‌های فارس، ایرنا، شبستان، ایسنا و تمام هفته‌نامه و ماهنامه‌های شهرستان آستارا آمادگی کامل خود برای همکاری با این کمیته اعلام کرده و همکاری کاملاً خوبی با این کمیته و ستاد دهه فجر دارند.

بابایی گفت: فرماندار و امام جمعه و نماینده آستارا و روسای اداره‌ها نیز همکاری بسیار خوب و نزدیکی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر با کمیته دهه فجر دارند.

وی با بیان اینکه در همایش رسانه و انقلاب اسلامی گیلان خبرگزاری‌ها و مطبوعات آستارا حضور پررنگی داشتند، خاطرنشان کرد: برای تمام خبرنگاران کارت ویژه دهه فجر صادر شد.

در همایش رسانه و انقلاب اسلامی گیلان خبرنگاران خبر‌گزاری‌های فارس، ایرنا، شبستان، ایسنا و هفته‌نامه‌های تارک خزر، پیام آستارا و صدا و سیمای آستارا حضور داشتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد