صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی به مناسبت دهه فجر در شهرستان رودسر

مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان رودسراز برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد. آمنه صدیقی اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات در رده سنی بزرگسالان همزمان با سالگرد شکوهمند جمهوری اسلامی به منظور ارتباط  آحاد همشهریان گرامی با مقوله هنر و تشویق هنرمندان و هنر دوستان، مسابقه بزرگ نقاشی در […]

کد خبر : 6184 | 10:07 ق.ظ | ۱۸ دی , ۱۳۹۲

مسابقه-نقاش-50

مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان رودسراز برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

آمنه صدیقی اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات در رده سنی بزرگسالان همزمان با سالگرد شکوهمند جمهوری اسلامی به منظور ارتباط  آحاد همشهریان گرامی با مقوله هنر و تشویق هنرمندان و هنر دوستان، مسابقه بزرگ نقاشی در اداره فرهنگ و ارشاداسلامی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی برگزار می‏کند.

وی تاکید کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و توانمندسازی هنرمندان و صنعت گران رودسری نمایشگاه و فروشگاه از آثار صنایع دستی در ایام مبارک دهه فجر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری یکی از آموزشگاه صنایع دستی و انجمن هنرهای تجسمی برگزار می شود.

صدیقی گفت: از علاقمندان به شرکت در مسابقه  نقاشی و هنرمندان و صنعت گران برای حضور در نمایشگاه صنایع دستی خواست آثار خود را تا 5 بهمن ماه به اداره ارشاد وفرهنگ اسلامی شهرستان رودسر ارسال کنند.

وی با اشاره به طرح غنی‏سازی اوقات فراغت در این شهرستان گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت در مقطع سنی کودکان نیز مسابقه نقاشی با حضور 200 نفر برگزار شد و به 6 نفر برتر جوایز نفیسی اهداء شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد