صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان گیلان

عناوین سلسله نشست های کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که به میزبانی دستگاههای عضو این کمیته برگزار می شود، اعلام شد. اولین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اعضای این کمیته در ستاد عالی کانون های مساجد کشور برگزار شد. در این نشست اعضای کمیته ستاد دهه فجر انقلاب […]

کد خبر : 6192 | 10:35 ق.ظ | ۱۸ دی , ۱۳۹۲

کم-ته-مساجد50

عناوین سلسله نشست های کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که به میزبانی دستگاههای عضو این کمیته برگزار می شود، اعلام شد.

اولین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اعضای این کمیته در ستاد عالی کانون های مساجد کشور برگزار شد.

در این نشست اعضای کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در رابطه با بررسی هر چه با شکوهتر برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین در مورد نماز جماعت ظهر و عصر 22 بهمن ماه نقطه نظراتشان را بیان کردند.

در این نشست از اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در خواست شد تا برنامه های پیشنهادی خود در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به این کمیته اعلام کنند.

 عناوین نشست های کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلام به شرح زیر است:

 تجلیل از اعضای کمیته مساجد، بررسی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف و آسیب شناسی برنامه ها و فعالیت های کمیته در دهه فجر انقلاب اسلامی در سال گذشته و تبیین سیاست های کلی کمیته با توجه به سیاست های راهبردی ستاد برزگداشت دهه فجر سال جاری از مباحث طرح شده در اولین جلسه کمیته  مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی بوده است.

 تبادل نظر پیرامون نقش آفرینی بیش از پیش گروه های مردمی در بزرگداشت دهه فجر سال جاری با محوریت مساجد و نمازگزاران عنوان دومین جلسه این کمیته است که به میزبانی مرکز رسیدگی به امور مساجد در 24 دی ماه برگزار می شود.

 بررسی راهکارها و نقطه نظرات کمیته مساجد در راستای اقامه نماز جماعت ظهر روز 22 بهمن و برنامه های تبلیغی و رسانه ای کمیته، همسو با سیاست های کلان ستاد دهه فجر 92 و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید به میزبانی ستاد اقامه نماز کشور، روز 30 دی ماه عنوان سومین نشست این کمیته است.

 نشست مشترک مسئولین و رابطین کمیته های مساجد استانی و ستادی با هدف انجام هماهنگی ها و اتخاذ شیوه های اجرایی در راستای بزرگداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان چهارمین نشست این کمیته است که به میزبانی ستاد عالی کانون های مساجد کشور در روز دوم بهمن ماه برگزار می شود و ادامه جلسه در شهر مقدس قم و دیدار با مراجع تقلید، صاحب نظران و اندیشمندان حوزه علمیه قم در روز سوم بهمن عنوان چهارمین نشست این کمیته است.

 بررسی و پیگیری میزان تحقق و عملیاتی شدن مصوبات کمیته مساجد، بررسی پیشنهادات و برنامه های اعضای کمیته در خصوص ویژه برنامه های روزهای 12 و 22 بهمن و سالروز وفات حضرت معصومه(س)، بررسی فعالیت ها و برنامه های مشارکتی دستگاهها عضو کمیته مساجد، بررسی مجدد برنامه های کمیته مساجد در دهه فجر به میزبانی سازمان بسیج مساجد و محلات هم عنوان پنجمین نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است که ششم بهمن ماه برگزار می شود.

 بنابراین گزارش، بررسی روند اجرای مصوبات نشست های قبلی مساجد به میزبانی سازمان اوقاف و امورخیریه ششمین عنوان جلسه کمیته مساجد است که 13 بهمن برگزار می شود.

ارزیابی فعالیت ها و برنامه های اجرایی کمیته مساجد و ارایه اخرین گزارش از اقدامات انجام شده و هماهنگی های لازم در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر یوم الله 22 بهمن ماه به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی در روز 20 بهمن هفتمین عنوان جلسه کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی متشکل از نمایندگان شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان اوقاف امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، سازمان بسیج مساجد و محلات، مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد