صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سیصد خبرنگار دهه فجر گیلان ساماندهی شدند

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، گفت: 300 نفر خبرنگار و عکاس برای پوشش برنامه‌های دهه فجر در گیلان ساماندهی شدند. قاسم مصفا در جمع کاروان خبری فجر گیلان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر یادآور پایمردی و رشادت افرادی ثابت قدم و محکم برای بقای نظام […]

کد خبر : 6228 | 9:05 ق.ظ | ۱۹ دی , ۱۳۹۲

خبرنگار14

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، گفت: 300 نفر خبرنگار و عکاس برای پوشش برنامه‌های دهه فجر در گیلان ساماندهی شدند.

قاسم مصفا در جمع کاروان خبری فجر گیلان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر یادآور پایمردی و رشادت افرادی ثابت قدم و محکم برای بقای نظام جمهوری اسلامی است.

وی بر گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر تاکید کرد و افزود: دهه فجر یادمان هویتی ملت ایران است و باید پاس داشته شود.

مصفا با اشاره به رویکرد و برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، تصریح کرد: فعالیت کمیته مذکور از سه ماه گذشته آغاز شده است.

دبیر جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با حضور خبرنگاران و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.

وی به برگزاری همایش آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی در رشت اشاره کرد و گفت: همایش مذکور با محوریت ارتقای کیفیت پوشش اخبار دهه فجر برگزار شده است.

مصفا با بیان اینکه خبرنگاران گیلان برای حضور در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ساماندهی می‌شوند، تصریح کرد: 300 نفر خبرنگار و عکاس ساماندهی شده گیلان اکنون آماده پوشش خبری برنامه‌های فرهنگی، عمرانی و تولیدی دهه مبارک فجر هستند.

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان راه‌اندازی پایگاه خبری گیل فجر در سوم آذر ماه امسال را از جمله اقدام‌های این کمیته ذکر کرد و یادآور شد: تعداد 100 خبر و پنج گزارش تصویری مربوط به برنامه‌های دهه فجر استان در سایت مذکور درج شده است.

وی نقش رسانه در تحولات جامعه را اثرگذار خواند و اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان قدرتمند‌ترین ابزار اطلاع‌رسانی همواره زمینه رشد جوامع را فراهم می‌کنند.

مصفا با بیان اینکه قدرتمندترین رسانه‌های دنیا در اختیار دولت‌ها هستند، تصریح کرد: رسانه مبنای راهبردی در دنیا به شمار می‌رود.

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان نقد رسانه‌ای و گسترش فضای منصفانه نقد در جامعه را امری کارآمد دانست و بیان کرد: نقد همیشه خطرساز نیست و موجب ارتقای جایگاه فرد نقد شونده می‌شود.

وی به برگزاری جشنواره فجر انقلاب اسلامی در گیلان اشاره کرد و افزود: سال گذشته صومعه‌سرا در نخستین دوره برگزاری جشنواره مذکور جایگاه رسانه‌ای خود را نشان داد.

مصفا از برگزاری جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر در اسفند ماه امسال در گیلان خبر داد و یادآور شد: جشنواره مذکور با حضور استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، اردبیل، زنجان و قزوین برگزار می‌شود.

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان مسئولیت این کمیته را با نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به عهده سرپرست خبرگزاری فارسدر گیلان عنوان کرد و افزود: همراهی خبرگزاری فارس با کمیته مذکور سبب ایجاد تحول بی‌نظیر در برنامه‌های دهه فجر گیلان شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با مسئولیت خبرگزاری فارس، منتخب کشوری شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد