صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان از تشکیل گروه نظارت و ارزیابی روابط‌عمومی‌های این استان در ستاد دهه فجر خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فاطمه سادات ثابت عصر امروز در نشست اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها حلقه اتصال بین مردم و مسئولان هستند و وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی را به‌عهده دارند، اظهار کرد: تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر دستگاه‌های دولتی در دستور کار ستاد دهه فجر گیلان قرار گرفته است. وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان چشم و گوش یک سازمان، رسالت اجتماعی و حاصل فعالیت‌های دستگاه‌های دولتی را اشاعه می‌دهند، افزود: جایگاه روابط‌عمومی در توسعه هدف‌ها و فعالیت‌های هر سازمان یا نهاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در سطوح مختلف بر کسی پوشیده نیست.

کد خبر : 623 | 3:01 ب.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۱

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان از تشکیل گروه نظارت و ارزیابی روابط‌عمومی‌های این استان در ستاد دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فاطمه سادات ثابت عصر امروز در نشست اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها حلقه اتصال بین مردم و مسئولان هستند و وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی را به‌عهده دارند، اظهار کرد: تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر دستگاه‌های دولتی در دستور کار ستاد دهه فجر گیلان قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان چشم و گوش یک سازمان، رسالت اجتماعی و حاصل فعالیت‌های دستگاه‌های دولتی را اشاعه می‌دهند، افزود: جایگاه روابط‌عمومی در توسعه هدف‌ها و فعالیت‌های هر سازمان یا نهاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در سطوح مختلف بر کسی پوشیده نیست.

سخنگوی ستاد دهه فجر گیلان با قدردانی از فعالیت هدفمند و برنامه‌محور روابط‌عمومی دستگاه‌های دولتی استان، گفت: گروه نظارت و ارزیابی روابط‌عمومی‌های گیلان در دهه فجر تشکیل و ریاست این گروه را معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه قدس گیلان به‌عهده دارد.

وی با اشاره به اعضای گروه نظارت و ارزیابی روابط‌عمومی‌های گیلان خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای مرکز گیلان اعضای این گروه هستند.

ثابت با بیان اینکه این گروه مسئولیت رصد فعالیت‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌های استان را به‌عهده دارند، یادآور شد: با توجه به تشکیل تیم‌های رصد، نیازی به ارسال عملکرد توسط روابط‌عمومی‌ها به این گروه نیست.

*فعالیت‌های بسیج سازندگی اطلاع‌رسانی شود

نماینده سپاه قدس گیلان نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه بسیج سازندگی در عرصه محرومیت‌زدایی استان فعال است، اظهار کرد: صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان در اطلاع‌رسانی این فعالیت‌ها تلاش کنند.

اسماعیل عموزاده افزود: بسیج سازندگی در قالب اردوهای هجرت در مناطق محروم خدمات زیادی در زمینه ساخت مساجد، مراکز بهداشت و خدمات آموزشی انجام داده است.

وی، فعالیت‌های بسیج سازندگی در زمینه عمران و آبادانی را مناسب و چشمگیر خواند و اذعان کرد: بسیج به عنوان بدنه اصلی جامعه می‌تواند نقش اساسی در افزایش سرمایه اجتماعی جامعه داشته باشد.

*انتخاب روابط عمومی برتر از دیدگاه خبرنگاران

دبیر کمیته ارتباطات دهه فجر گیلان نیز در جلسه مذکور با اشاره به فعالیت 310 خبرنگار ساماندهی شده در ستاد ویژه خبری این کمیته، گفت: روابط عمومی برتر گیلان از دیدگاه خبرنگاران و با شیوه پیامکی انتخاب می‌شود.

شهرام درویشی با بیان اینکه خبرنگاران سنگرسازان بی‌سنگر عرصه فرهنگ هستند، افزود: خبرنگاران استان با دریافت پیامک و ارسال پاسخ آن در انتخاب روابط عمومی برتر استان نقش موثری ایفا می‌کنند.

وی استقبال خبرنگاران گیلانی از طرح ساماندهی را کم‌نظیر خواند و اذعان کرد: این امر نشان ‌دهنده عزم خبرنگاران گیلانی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش فارس، اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در پایان نشست مذکور با صدور بیانیه‌ای از اقدام انقلابی حمید حاذق‌نیکرو مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مبنی بر ارسال تذکر کتبی به یکی از روزنامه‌های گیلان به دلیل انتشار «عکس شاه معدوم به هنگام بستن بازوبند بر بازوی جهان پهلوان تختی در روزنامه خود»، قدردانی کردند و خواستار عذرخواهی مدیر مسئول این روزنامه از مردم شریف گیلان و به ویژه ورزشکاران و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد