صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روایت فجر آفرینان(12)/پدر شهید احمری: «بگو مرگ بر شاه» شعار محوری پیروزی انقلاب بود

  کاروان خبری فجر انقلاب با خانواده شهید «خسرو احمری » از شهدای پیروزی انقلاب اسلامی دیدار کرد. پدر شهید خسرو احمری در گفت‌وگو با اعضای کاروان خبری فجر گیلان با اشاره به نحوه شهادت فرزندش اظهار داشت: خسرو در یازدهم آذرماه سال 57 در خیابان عباسی تهران به دست دژخیمان رژیم ستمشاهی به شهادت […]

کد خبر : 6242 | 8:37 ق.ظ | ۲۱ دی , ۱۳۹۲

 شهید احمری50

کاروان خبری فجر انقلاب با خانواده شهید «خسرو احمری » از شهدای پیروزی انقلاب اسلامی دیدار کرد.

پدر شهید خسرو احمری در گفت‌وگو با اعضای کاروان خبری فجر گیلان با اشاره به نحوه شهادت فرزندش اظهار داشت: خسرو در یازدهم آذرماه سال 57 در خیابان عباسی تهران به دست دژخیمان رژیم ستمشاهی به شهادت رسید.

علی‌اکبر احمری با بیان اینکه فرزندش در سن 27 سالگی به شهادت رسید، یادآور شد: خسرو در تظاهرات شبانه از ناحیه پیشانی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی به نحوه اطلاع از شهادت احمری اشاره کرد و افزود: پیکر شهید احمری را به بهشت زهرا (س) منتقل کرده بودند و برای تحویل شهید از شفت عازم تهران شدم.

*هراس رژیم ستمشاهی از انتقال پیکر شهید احمری

احمری با اشاره به اینکه اجازه انتقال پیکر فرزند شهیدم به شفت را ندادند، تصریح کرد: ماموران رژیم ستم‌شاهی از تشییع شهید احمری در شفت هراس داشتند و می‌ترسیدند موجب تحریک مردم در این منطقه شود و نهضت در سراسر کشور گسترش پیدا کند.

پدر شهید احمری اضافه کرد: ناچار شدم پیکر فرزندم را در قطعه شهدای بهشت زهرا (س) در تهران خاکسپاری کنم.

وی با بیان اینکه برای خاکسپاری فرزند شهیدم بر دوش جمعیت به پرواز درآمدم، خاطرنشان کرد: پیکر شهید آماده خاکسپاری بود و جمعیت منتظر واکنش بنده بودند و در این هنگام از داخل جمعیت فردی گفت به احترام شهید «بگو مرگ بر شاه».

* هفت بار تکرار شعار «بگو مرگ بر شاه» توسط پدر شهید احمری

احمری به ندای درونی قلبش اشاره کرد و گفت: با فریاد بلند شعار دادم «بگو مرگ بر شاه» و این شعار را هفت بار تکرار کردم و تلاش بعضی از اطرافیان مبنی بر جلوگیری شعار بی‌تاثیر بود.

پدر شهید احمری «بگو مرگ بر شاه» را یکی از شعارهای محوری پیروزی انقلاب اسلامی توسط مردم ایران عنوان کرد و یادآور شد: مردم با شعار «بگو مرگ بر شاه» طاغوت را از کشور بیرون کردند.

وی با حالت بغض‌آلود، یادآور شد: پس از گذشت سال‌ها هنوز با اشتیاق به زیارت مرقد فرزند شهیدم می‌روم زیرا «خسرو» برای پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیده است.شهید خسرو احمری هنگام شهادت متاهل و دارای دو فرزند بود. جواد شفیعی ثابت فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان کاروان خبری فجر گیلان را در دیدار با خانواده شهید احمری همراهی کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد