صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پنجاه و یک شهر گیلان در دهه فجر آذین‌بندی می‌شوند

مدیرکل امور شهری استانداری گیلان گفت: ۵۱ شهر استان در دهه فجر امسال آذین‌بندی می‌شوند. فرهاد کرمی در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر گیلان، اظهار کرد: خطوط حمل و نقل عمومی شهری گیلان در روز 12 بهمن امسال مردم استان را بصورت رایگان جابه جا می‌کند. وی با اشاره به حرکت کاروان خودروهای عمومی شهری […]

کد خبر : 6260 | 9:35 ق.ظ | ۲۱ دی , ۱۳۹۲

آذ-ن-بند-50

مدیرکل امور شهری استانداری گیلان گفت: ۵۱ شهر استان در دهه فجر امسال آذین‌بندی می‌شوند.

فرهاد کرمی در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر گیلان، اظهار کرد: خطوط حمل و نقل عمومی شهری گیلان در روز 12 بهمن امسال مردم استان را بصورت رایگان جابه جا می‌کند.

وی با اشاره به حرکت کاروان خودروهای عمومی شهری گیلان همزمان با دهه فجر، متذکر شد: در این برنامه خودروهای عمومی به صورت تزئین شده حرکت می‌کنند.

مدیرکل امور شهری استانداری گیلان، آذیین‌بندی و چراغانی شهرها را از دیگر وظایف شهرداری‌ها در دهه فجر عنوان کرد و گفت: 51 شهر گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی زینت می‌شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد تصفیه‌خانه رشت، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال کاروان‌های مردمی برای بازدید از تصفیه‌خانه رشت راه‌اندازی می‌شود.

حمید روشن‌روان با بیان اینکه بازدید از پروژه‌های شرکت سهامی آب و فاضلاب شهری از دیگر برنامه کاروان‌های مردمی است، افزود: باید آلبومی درباره تفاوت‌های امکانات شهری و روستایی بین سال‌های 57 تا 92 ایجاد شود تا میزان خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم بهتر مشخص شود.

وی با تاکید بر اینکه نسل کنونی باید از پیشرفت‌های گیلان اطلاع بهتری داشته باشد، تصریح کرد: پارک‌ها دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای اطلاع‌رسانی و برگزاری نمایشگاه‌های عکس با موضوع انقلاب اسلامی هستند.

 مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان، خواستار بخشودگی جریمه و بدهی مالیاتی دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر امسال شد. 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد