صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان صومعه سرا+ تصاویر

فرماندار صومعه‌سرا از اجرای 75 برنامه فرهنگی و افتتاح 60 پروژه عمرانی و تولیدی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد. میرزا حسینعلی‌زاده در جمع اعضای کاروان خبری فجر گیلان در این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی موجب تسریع در رشد و تعالی ایران اسلامی شده است. وی افزود: نقش انقلاب […]

کد خبر : 6269 | 6:48 ق.ظ | ۲۱ دی , ۱۳۹۲

صومعه سرا51

فرماندار صومعه‌سرا از اجرای 75 برنامه فرهنگی و افتتاح 60 پروژه عمرانی و تولیدی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

میرزا حسینعلی‌زاده در جمع اعضای کاروان خبری فجر گیلان در این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی موجب تسریع در رشد و تعالی ایران اسلامی شده است.

وی افزود: نقش انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام باید برای نسل کنونی جامعه به‌درستی تبیین شود.

*اعزام راویان انقلاب به مناطق مختلف صومعه‌سرا

حسینعلی‌زاده، یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها برای تبیین درست دستاوردهای انقلاب اسلامی را اعزام مبلغان فرهنگی بین مردم دانست و تصریح کرد: امسال راویانی که انقلاب اسلامی و دهه فجر را به‌خوبی درک کردند، به مساجد، مدارس و … در صومعه‌سرا به منظور روشنگری جوانان اعزام می‌شوند.

این مسئول، از تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاهای صومعه‌سرا خبر داد و بیان کرد: امسال جلسه ستادهای روستایی با رویکرد ارتقای کیفیت برنامه‌های دهه فجر به صورت منظم برگزار می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان، اظهار کرد: تعداد 75 برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در صومعه‌سرا اجرا می‌شود.

وی از افتتاح 60 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در صومعه‌سرا خبر داد و یادآور شد: 165 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح پروژه‌های مذکور هزینه شده است.

وی آسفالت راه روستایی، گازرسانی، طرح‌های بخش کشاورزی و … را از جمله پروژه‌های افتتاحی دهه فجر انقلاب اسلامی در صومعه‌سرا عنوان کرد.

*ارسال بسته‌های پیامکی دهه فجر در صومعه‌سرا

مدیرعامل کانون رسانه‌های صومعه‌سرا نیز در جلسه مذکور گفت: 10 بسته پیامک ویژه به منظور اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی در اختیار فرمانداری صومعه‌سرا گذاشته می‌شود.

سیدمحمد میرقاسم‌زاده افزود: پیامک‌های مذکور از 12 تا 22 بهمن سال جاری برای خبرنگاران، کارمندان، روسای اداره‌ها، فرهنگیان و … در صومعه‌سرا ارسال می‌شود.

به گفته وی، امسال 40 هزار پاکت پیامکی در مجموع در دهه فجر انقلاب اسلامی ارسال می‌شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد