صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان شفت+ تصاویر

فرماندار شفت گفت: تعداد 35 پروژه عمرانی با اعتبار هفت میلیارد تومان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شفت افتتاح می‌شود. جواد شفیعی ثابت  در نخستین سفر کاروان خبری فجر گیلان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر یکی از ایام مبارک و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است. وی به برنامه‌های دهه […]

کد خبر : 6276 | 6:58 ق.ظ | ۲۱ دی , ۱۳۹۲

شفت51

فرماندار شفت گفت: تعداد 35 پروژه عمرانی با اعتبار هفت میلیارد تومان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شفت افتتاح می‌شود.

جواد شفیعی ثابت  در نخستین سفر کاروان خبری فجر گیلان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر یکی از ایام مبارک و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در شفت اشاره کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر در دو بخش فرهنگی و افتتاح پروژه‌های عمرانی در شفت انجام می‌شود.

*افتتاح 35 پروژه عمرانی در شفت

شفیعی ثابت از آغاز فعالیت کمیته‌های 16گانه ستاد دهه مبارک فجر در شفت خبر داد و تصریح کرد: امسال در دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد 35 پروژه عمرانی در مناطق مختلف شفت افتتاح می‌شود.

به گفته فرماندار شفت، بالغ بر هفت میلیارد تومان برای 35 پروژه عمرانی در این شهرستان هزینه شده است.

وی، افتتاح سالن ورزشی بانوان را از شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی دهه فجر انقلاب اسلامی در شفت عنوان کرد.

شفیعی ثابت با بیان اینکه عملیات احداث سالن ورزشی بانوان شهر شفت مدت یک‌سال به دلیل کمبود اعتبار تعطیل شده بود، اضافه کرد: اکنون پروژه مذکور با اعتبار 630 میلیون تومان با شتاب مضاعفی در حال تکمیل است.

*افزایش 12 درصدی شاخص گازرسانی در شفت

فرماندار شفت به حوزه گازرسانی در این شهرستان در مدت 20 ماه گذشته اشاره کرد و گفت: شاخص گازرسانی شفت به‌ویژه در مناطق روستایی از 38 درصد به 50 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سه پروژه گازرسانی روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شفت به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: مبلغ یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور هزینه شده است.

شفیعی ثابت بر اتمام پروژه‌های عمرانی شهرستان شفت تاکید کرد و افزود: 25 واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد با اعتبار 351 میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

فرماندار شفت، تکمیل پل منطقه «شیخ محله» با 55 میلیون تومان اعتبار را از جمله پروژه‌های افتتاحی دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان برشمرد.

وی ادامه داد: دو دهنه پل در مناطق روستایی «والی‌سر» و «چنار رودخانه » به منظور رفاه حال روستائیان در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

شفیعی ثابت بخش کشاورزی را از شاخصه‌های ویژه حوزه تولید در شفت خواند و اظهار کرد: کشاورزی از منابع درآمدی مردم در شفت محسوب می‌شود.

شفیعی ثابت با بیان اینکه شاخص تولید گوشت سفید در شفت افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: 100 هزار قطعه گوشت سفید در مدت یک سال گذشته به تولید شهرستان شفت افزوده شده است.

وی اضافه کرد: یک واحد مرغداری در راستای ارتقای فضای تولیدی گوشت سفید گوشتی با ظرفیت 20 هزار قطعه و اعتبار 450 میلیون تومان در دهه فجر انقلاب اسلامی در شفت افتتاح می‌شود.

فرماندار شفت، بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی «بیجارسر محرمان» با اعتبار 400 میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های افتتاحی عمرانی این شهرستان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

*اجرای 50 برنامه فرهنگی دهه فجر در شفت

شفیعی ثابت به برنامه‌های فرهنگی ستاد دهه فجر در شفت اشاره کرد و افزود: امسال 50 برنامه فرهنگی با همکاری کمیته‌های 16گانه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف شهری و روستایی شفت برگزار می‌شود.

مقام عالی دولت در شفت، برگزاری مسابقه‌های ورزشی، ویزیت رایگان از بیماران در مناطق روستایی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نشست‌های بصیرتی و یادواره شهدا را از برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان برشمرد.

وی به اجرای برنامه‌های جدید فرهنگی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شفت اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌ها با رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی برگزار می‌شود.

شفیعی ثابت با تاکید بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: شفت از قابلیت‌های معنوی بسیاری برخوردار است و می‌توان برنامه‌ها را با همکاری مردم، مسئولان و رسانه‌ها با رویکرد مسجدمحور اجرایی کرد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد