صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کاروان خبری فجر گیلان با کمیته مساجد دهه فجر استان

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: «مشق انقلاب» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان کتابت می‌شود. حجت‌الاسلام‌ سلیمان پورابراهیم در نشست با کاروان خبری دهه فجر گیلان با تاکید بر اجرای برنامه‌های کمی و کیفی در مساجد گفت: مسجد نقطه آغاز انقلاب بود و تمام مردم از مساجد برای تحقق […]

کد خبر : 6296 | 10:24 ق.ظ | ۲۲ دی , ۱۳۹۲

پورابراهیم50

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: «مشق انقلاب» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان کتابت می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ سلیمان پورابراهیم در نشست با کاروان خبری دهه فجر گیلان با تاکید بر اجرای برنامه‌های کمی و کیفی در مساجد گفت: مسجد نقطه آغاز انقلاب بود و تمام مردم از مساجد برای تحقق انقلاب اسلامی به حرکت در آمدند.

وی توجه مردم به مسجد را ویژه عنوان کرد و افزود: امسال ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در 550 مسجد گیلان برگزار می‌شود.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری جلسه‌های کارشناسی به منظور برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد گیلان تصریح کرد: سلسله سخنرانی‌ها پیرامون انقلاب اسلامی با عنوان «نقش مساجد در پیروزی انقلاب» در مساجد استان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی همزمان با دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته 4 هزار نفر از مسابقه مذکور استقبال کردند.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد گیلان خبر داد و عنوان کرد: امسال برای دومین سال متوالی «مشق انقلاب» با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان کتابت می‌شود.

پورابراهیم با بیان اینکه تعداد 12 کتابخانه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد گیلان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: امسال 35 کانون فرهنگی هنری همزمان با دهه فجر در مساجد استان تاسیس می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان دهه فجر انقلاب اسلامی را اوج تاسیس کانون مساجد در استان دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد کانون‌های مساجد باید تا اسفندماه تکمیل شود.

وی با اشاره به فعالیت 19 کانون تخصصی مساجد در گیلان تصریح کرد: امسال برای نخستین‌بار برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، سمعی و بصری و … در بحث انقلاب اسلامی توسط کانون‌های مذکور در مساجد استان اجرا می‌شود.

آموزش نرم‌افزاری «منادیان بیداری» در گیلان

پورابراهیم اهدای کتاب و قرآن را از جمله برنامه‌های مساجد همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان عنوان کرد و گفت: امسال برای نخستین بار آموزش نرم‌افزاری در حوزه فضای مجازی با عنوان «منادیان بیداری» از دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد استان آغاز می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد