صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روایت فجر آفرینان(14)/ همزمان با تهران، در فومن نیز تظاهرات شد+ تصاویر

جانباز دوران پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به دنبال استقرار حکومت اسلامی در کشور بودیم و با تبعیت از امام خمینی در راه اسلام حرکت کردیم تا انقلاب اسلامی پیروز شد. کاروان خبری فجر انقلاب شامگاه یکشنبه با جانباز دوران پیروزی انقلاب اسلامی «محسن جهانی» دیدار کرد. محسن جهانی از جانبازان مبارز انقلاب در فومن است […]

کد خبر : 6307 | 8:48 ق.ظ | ۲۳ دی , ۱۳۹۲

ershad gilan 228

جانباز دوران پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به دنبال استقرار حکومت اسلامی در کشور بودیم و با تبعیت از امام خمینی در راه اسلام حرکت کردیم تا انقلاب اسلامی پیروز شد.

کاروان خبری فجر انقلاب شامگاه یکشنبه با جانباز دوران پیروزی انقلاب اسلامی «محسن جهانی» دیدار کرد.

محسن جهانی از جانبازان مبارز انقلاب در فومن است که در چهارم دی سال 57 در این شهر به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

جهانی در گفت‌وگو با اعضای کاروان خبری فجر گیلان به چگونگی تظاهرات علیه رژیم شاهنشاهی پرداخت و گفت: همزمان با قیام علیه رژیم شاه در تهران، در فومن نیز تظاهرات زیادی برگزار شد و مردم علیه شاه بپا خاستند.

وی ادامه داد: در چهارم دی سال 57 تظاهرات گسترده‌ای توسط دانش‌آموزان شکل گرفت که با آغاز تظاهرات به صف آنها پیوستم.

این جانباز انقلاب افزود: در تظاهرات با دو نفر نظامی درگیر شدم و مورد ضرب و شتم آنها قرار گرفتم و سپس توسط ماموری که نیزه نظامی به دست داشت کلیه راست بنده را ضربه‌ای زد به طوری که خونریزی شدیدی کرد و بی‌هوش شدم.

وی با بیان اینکه با کمک مردم به بیمارستان انتقال یافتم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم، گفت: شدت جراحت به قدری بود که نتوانستم بهبودی کامل را به دست بیاورم و به تهران منتقل شدم و در آنجا توسط 5 پزشک مورد معاینه قرار گرفتم و سپس کلیه راستم را از بدن جدا کردند و تا یک ماه در بیمارستان بستری بودم.

جهانی که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی جوانی 23 ساله بود، هدف خود از مبارزه با رژیم شاهنشاهی را اطاعت از فرمان رهبر کبیر انقلاب عنوان کرد.

وی یادآور شد: ما به دنبال این بودیم که اسلام در کشورمان حکومت کند و بی‌رحمی و تبعیض در کشور نباشد و با این هدف و تبعیت از امام خمینی (ره) در راه اسلام حرکت کردیم تا انقلاب اسلامی پیروز شد.

این جانباز دوران پیروزی انقلاب اسلامی شغل آزاد دارد و دارای 3 فرزند است و هنوز از درد کلیه رنج می‌برد.

ershad gilan 238






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد