صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روایت فجر آفرینان(۱5)/ مادر شهید: پسرم را در راه اسلام تقدیم نظام کردم+ تصاویر

برادر شهید محمد کاظمی گفت: مادرم با شنیدن به شهادت رسیدن برادرم گفت که پسرم را در راه اسلام تقدیم نظام کردم. کاروان خبری فجر انقلاب با خانواده شهید «محمد کاظمی» از شهدای پیروزی انقلاب اسلامی دیدار کرد. برادر شهید محمد کاظمی در گفت‌وگو با اعضای کاروان خبری فجر گیلان با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و […]

کد خبر : 6310 | 8:55 ق.ظ | ۲۳ دی , ۱۳۹۲

ershad gilan 134

برادر شهید محمد کاظمی گفت: مادرم با شنیدن به شهادت رسیدن برادرم گفت که پسرم را در راه اسلام تقدیم نظام کردم.

کاروان خبری فجر انقلاب با خانواده شهید «محمد کاظمی» از شهدای پیروزی انقلاب اسلامی دیدار کرد.

برادر شهید محمد کاظمی در گفت‌وگو با اعضای کاروان خبری فجر گیلان با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری برادر شهید خود اظهار کرد: محمد به شغل جوشکاری مشغول بود و همواره دست خیر داشت و کارهای عام‌المنفعه انجام می‌داد.

وی گفت: شهید کاظمی فردی مسجدی و مذهبی بود و با آغاز تظاهرات و قیام علیه رژیم شاهنشاهی که در تهران رخ می‌داد همه را به همراهی با مردم تهران فرا می‌خواند.

حسین کاظمی با بیان اینکه برادر شهیدش همه را به مبارزه با ظلم و ستم شاهنشاهی دعوت می‌کرد، افزود: مردم فعالیت‌های انقلابی محمد را از یاد نبرده‌اند و دیدگاه خوبی نسبت به او دارند.

وی ادامه داد: پس از سال‌ها که از شهادت محمد می‌گذرد هر ساله در بزرگداشت شهادت محمد جمع زیادی از شهروندان شرکت و از او به نیکی یاد می‌کنند.

کاظمی درباره چگونگی به شهادت رسیدن برادرش، اظهار کرد: محمد در سن 22 سالگی به دلیل شغل خود ساکن تهران بود و دو فرزند دختر داشت.

وی افزود: در همان دوران که تهران حکومت نظامی و حرکت‌های انقلابی مردم آغاز شده بود محمد در تهران نیز فعالیت‌های انقلابی می‌کرد تا اینکه در تظاهرات 22 بهمن سال 57 با شرکت در تظاهرات مقابل پادگان «جی» تهران بر اثر اصابت گلوله به قفسه سینه شهید شد.

کاظمی گفت: به دلیل حکومت نظامی امکان جابه‌جایی پیکر محمد به فومن نبود و در گلزار شهدای تهران به خاک سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه شهید محمد کاظمی فرزند دوم خانواده بود، خاطرنشان کرد: مادرم با شنیدن به شهادت رسیدن محمد ‌گفت پسرم را در راه اسلام تقدیم نظام کردم و حتی تا چهار سال از بنیاد شهید حقوق دریافت نکرد.

مادر شهید محمد کاظمی 85 سال دارد و به دلیل کهولت سن، درد مفاصل و فراموشی قادر به بازگویی خاطرات نبود و پدر این شهید نیز به رحمت خدا رفته است.

ershad gilan 145






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد