صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آمادگی اصناف رودبار برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر

مسئول کمیته اصناف ستاد دهه فجر رودبار از آمادگی اصناف این شهرستان برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حمید‌رضا والی‌زاده در جمع اعضای کمیته اصناف ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: نقش اصناف برای به پیروزی رساندن و استمرار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی انکارناپذیر است. وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور پشتیبان استوار و محکم انقلاب اسلامی بودند، افزود: حمایت و پشتیبانی‌های اصناف سراسر کشور به ‌ویژه گیلان و رودبار در ایام هشت سال دفاع مقدس نمونه بارز مسئولیت‌پذیری اصناف است.

کد خبر : 638 | 3:09 ب.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۱

مسئول کمیته اصناف ستاد دهه فجر رودبار از آمادگی اصناف این شهرستان برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حمید‌رضا والی‌زاده در جمع اعضای کمیته اصناف ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: نقش اصناف برای به پیروزی رساندن و استمرار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور پشتیبان استوار و محکم انقلاب اسلامی بودند، افزود: حمایت و پشتیبانی‌های اصناف سراسر کشور به ‌ویژه گیلان و رودبار در ایام هشت سال دفاع مقدس نمونه بارز مسئولیت‌پذیری اصناف است.

این مسئول، با اشاره به تحریم همه‌جانبه دشمنان علیه کشور اذعان کرد: اصناف در تهیه و توزیع کالا و اقلام مورد نیاز مردم وظیفه سنگینی در تحریم‌ها دارند.

وی همراهی بازار و اصناف در عرصه‌های اقتصادی را در مقابله با تحریم‌ها مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: بازاریان با عرضه کالا با قیمت منصفانه می‌توانند نقش مهمی در مقابله علیه توطئه‌های دشمن در تحریم‌ها و جنگ اقتصادی داشته باشند.

والی‌زاده نقش اصناف و بازاریان را در تحولات اجتماعی جامعه مثمر‌ثمر دانست و گفت: بازاریان در اجرای طرح هدفمند‌سازی یارانه نقش موثری را ایفا کردند و یاریگر دولت بودند.

وی از تشکیل کمیته اصناف ستاد دهه فجر در رودبار خبر داد و متذکر شد: این کمیته با حضور و مشارکت اصناف در هفت شهر رودبار، رستم‌آباد، منجیل، لوشان، جیرنده، توتکابن و بره‌سر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس مجمع امور صنفی رودبار، برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های دهه فجر را از اهداف و برنامه‌های این کمیته عنوان کرد و یادآور شد: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر بازاریان و اصناف شهرستان با نصب پلاکارد و پرچم و حضور فعال در مراسم‌ها این ایام را گرامی نگه می‌دارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد