صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ظرفیت اجرای برنامه‌های بین‌المللی ورزشی فجر در گیلان وجود دارد

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: ظرفیت اجرای برنامه‌های بین‌المللی ورزشی دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان وجود دارد. مسعود رهنما در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های دهه فجر سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی مشیت الهی و رهبری مدبرانه امام (ره) و مقام معظم رهبری را به همراه […]

کد خبر : 6418 | 10:07 ق.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۲

رهنما50

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: ظرفیت اجرای برنامه‌های بین‌المللی ورزشی دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان وجود دارد.

مسعود رهنما در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های دهه فجر سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی مشیت الهی و رهبری مدبرانه امام (ره) و مقام معظم رهبری را به همراه داشته است.

وی به تلاش مردم برای همراهی با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم جشن پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه برگزار می‌کنند.

رهنما با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر ورزش و جوانان گیلان در دو حوزه تعریف شده است، تصریح کرد: مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی با گرایش‌های مختلف در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزار 495 برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد و بیان کرد: 303 برنامه ویژه آقایان است.

وی با اشاره به اجرای 192 برنامه ویژه بانوان در دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان، یادآور شد: برنامه‌های مذکور در گستره استانی برگزار می‌شود و ظرفیت اجرای برنامه‌های بین‌المللی ورزشی همزمان با دهه فجر در استان وجود دارد.

رهنما بر افزایش زمینه حضور و مشارکت جامعه ورزش و قشر مورد توجه ورزشکاران در آئین‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: حضور جوانان و ورزشکاران در راهپیمایی 22 بهمن چشمگیر است.

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، فراهم‌سازی زمینه‌های حضور و مشارکت بیشتر جوانان در برگزاری شایسته‌تر مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر و برنامه‌ریزی به منظور آشنایی نسل جوان انقلاب با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از اهداف تشکیل این کمیته عنوان کرد.

وی برنامه‌ریزی برگزاری مسابقه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف توسط کانون‌های موثر مردمی را از ماموریت‌های کمیته مذکور دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور برگزاری مسابقه‌های ورزشی در سطح استانی، ملی و بین‌المللی از ماموریت‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

رهنما با اشاره به برگزاری مراسم فرهنگی و ورزشی به منظور نشاط‌آفرینی و جذب جوانان، اظهار کرد: بهره‌گیری از توانمندی هیئت‌های ورزشی به منظور نقش‌آفرینی بیشتر ورزشکاران در راستای تقویت جنبه‌های مردمی برگزاری مراسم ‌ایام‌الله دهه مبارک فجر به‌ویژه مراسم دوازدهم و بیست‌ودوم بهمن از دیگر وظایف کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد