صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیست کتابخانه مساجد گیلان دهه فجر افتتاح می‌شود

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از افتتاح 20 کتابخانه همزمان با دهه فجر در مساجد این استان خبر داد. حجت‌الاسلام سلیمان پورابراهیم در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های دهه فجر سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: امسال برنامه‌های دهه فجر گیلان در 550 مسجد برگزار می‌شود. وی به جلسه‌های سخنرانی با […]

کد خبر : 6421 | 10:19 ق.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۲

پورابراهیم11

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از افتتاح 20 کتابخانه همزمان با دهه فجر در مساجد این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سلیمان پورابراهیم در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های دهه فجر سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: امسال برنامه‌های دهه فجر گیلان در 550 مسجد برگزار می‌شود.

وی به جلسه‌های سخنرانی با گفتمان انقلاب اسلامی در مساجد اشاره کرد و افزود: جلسه‌های پرسش و پاسخ و خاطره‌های دوران پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر در مساجد گیلان برگزار می‌شود.

پورابراهیم با بیان اینکه 19 کانون تخصصی برای نخستین بار در 19 رشته در مساجد گیلان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: اهدای قرآن کریم از جمله برنامه‌ها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد استان است.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان از افتتاح 35 کانون فرهنگی مساجد همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و بیان کرد: 20 کتابخانه همزمان با دهه فجر در مساجد گیلان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح «مسجد محله ما» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان، اظهار کرد: فرزندان خانواده‌ها تعداد پنج قطعه عکس از نقاط مختلف مسجد خود را برای مسابقه ارسال می‌کنند و به بهترین عکس‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

پورابراهیم اجرای طرح «مشق انقلاب» را از جمله برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان عنوان کرد و گفت: کمیته مذکور به منظور تبیین نقش مساجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان، بر فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت بیشتر نمازگزاران مساجد در امر برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آئین‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد.

وی، برنامه‌ریزی مناسب برای تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر در مساجد به منظور فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم در آئین‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طریق مراسم مختلف فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی را از ماموریت‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد.

پورابراهیم با اشاره به بهره‌گیری از فرصت تقارن ایام‌الله دهه مبارک فجر با مناسبت‌های اسلامی به منظور تقویت معنوی مراسم این دهه، اظهار کرد: فراهم‌سازی زمینه آشنایی بیشتر اقشار مختلف با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله وظایف ستاد مذکور است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد