صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته‌های 20 گانه دهه فجر گیلان برگزار شود

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان گفت: نشست کمیته‌های 20گانه ستاد دهه فجر گیلان برگزار شود. شهرام درویشی در نشست جمع‌بندی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با حضور اعضا فعالیت‌های انجام شده توسط این کمیته را تشریح کرد. وی با بیان اینکه فعالیت‌ کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان از شهریور […]

کد خبر : 6424 | 10:39 ق.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۲

ershad gilan 078

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان گفت: نشست کمیته‌های 20گانه ستاد دهه فجر گیلان برگزار شود.

شهرام درویشی در نشست جمع‌بندی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با حضور اعضا فعالیت‌های انجام شده توسط این کمیته را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان از شهریور امسال آغاز شد، اظهار کرد: طبق مصوبات این کمیته برنامه‌های آن در حال انجام است.

این مسئول برگزاری سفرهای شهرستانی کاروان فجر خبری را از جمله برنامه‌های کمیته ارتباطات ذکر کرد و گفت: تاکنون به چهار شهرستان سفرهای کمیته انجام شده و در هفته جاری سفر به برخی از شهرستان‌های شرق گیلان انجام می‌شود.

وی ساماندهی خبرنگاران برای پوشش برنامه‌های دهه فجر را از دیگر برنامه‌های کمیته ذکر کرد و یادآور شد: امسال صدور کارت دهه فجر به‌عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گذاشته شد و طبق اعلام این اداره برای حدود 300 خبرنگار کارت صادر شده و تعدادی نیز در حال صدور است.

درویشی راه‌اندازی پیامک‌های خبری دهه فجر را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و متذکر شد: پیامک خبری دهه فجر به‌زودی فعال‌تر می‌شود.

وی تشکیل جلسات کمیته‌های 20گانه را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: با توجه به اینکه زمان زیادی برای برنامه‌های دهه فجر باقی نمانده است بنابراین از کمیته‌های 20گانه می‌خواهیم جلسات خبری خود را برگزار کنند.

مدیر پایگاه خبری گیل فجر نیز در نشست مذکور با ابراز رضایت از وضعیت خبری این سایت اظهار کرد: اداره‌های گیلان در ارسال خبر دهه فجر به این سایت کوتاهی می‌کنند.

میلاد ابراهیمی با بیان اینکه اداره‌های گیلان خبرهای خود را برای سایت گیل فجر ایمیل نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: درج خبر اداره‌ها در سایت گیل فجر ملاک ارزیابی روابط‌عمومی‌های برتر است.

قاسم مصفا، سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان نیز در نشست مذکور فعالیت‌های این کمیته را قابل قدردانی دانست و اظهار کرد: در سفرهای شهرستانی با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب دیدار صورت می‌گیرد که در نوع خود اقدامی شایسته و تاثیرگذار است.

مسئولیت کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان برای دومین سال متوالی به خبرگزاری فارس در این استان محول شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد