صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان سیاهکل+ تصاویر

فرماندار سیاهکل در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: در آستانه سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم. حسنعلی حاجتی، امام (ره) را پایه‌گذار و پرچمدار انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امام (ره) غبار را از چهره انقلاب اسلامی […]

کد خبر : 6444 | 8:35 ق.ظ | ۲۸ دی , ۱۳۹۲

351

فرماندار سیاهکل در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: در آستانه سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

حسنعلی حاجتی، امام (ره) را پایه‌گذار و پرچمدار انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امام (ره) غبار را از چهره انقلاب اسلامی زدود و سیمای حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) پس از چهارده قرن به جهان تشنه عدالت نشان داده شد.

حاجتی، دهه فجر را بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: اقتدار و صلابت نظام اسلامی با لطف خداوند، هدایت‌های مقام معظم رهبری و اطلاع‌رسانی مناسب در دهه فجر به جامعه نشان داده می‌شود.

فرماندار سیاهکل به برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان اشاره کرد و گفت: کمیته مذکور اطلاع‌رسانی را به نحو شایسته انجام می‌دهد.

وی سیاهکل را شهرستان سرسبز خفته در پای قله سرکش درفک توصیف کرد و یادآور شد: جنگلی انبوه مانند نگین انگشتری سیاهکل را دربرگرفته است.

حاجتی در ادامه با اشاره به افتتاح 40 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پروژه‌های مذکور با اعتبار 4 میلیارد و 957 میلیون و 400 هزار تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار سیاهکل از افتتاح چهار طرح جهاد کشاورزی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مبلغ 9 میلیارد و 892 میلیون ریال برای پروژه‌های مذکور هزینه شده است.

وی به افتتاح پنج پروژه بهزیستی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سیاهکل اشاره کرد و افزود: پنج پروژه کمیته امداد دهه فجر در شهرستان مذکور افتتاح می‌شود.

حاجتی با بیان اینکه یک پروژه برق‌رسانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سیاهکل افتتاح می‌شود، تصریح کرد: دو پروژه راه‌وشهرسازی، دو پروژه مخابرات، یک پروژه تامین اجتماعی، یک پروژه بسیج سازندگی، دو پروژه شهرداری دیلمان، دو پروژه شهرداری سیاهکل، دو پروژه بخشداری مرکزی و یک پروژه بخشداری دیلمان در دهه مذکور افتتاح می‌شوند.

فرماندار سیاهکل از گازرسانی به شهر دیلمان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و بیان کرد: 10 روستای دیلمان همزمان با دهه فجر گازرسانی می‌شوند.

DSC_0351

DSC_0354

DSC_0412

DSC_03771






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد