صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حجت‌الاسلام طائب: فروپاشی نظم نوین شیطانی غرب آغاز شده است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: فروپاشی نظم نوین شیطانی غرب در جهان آغاز شده است. حجت‌الاسلام مهدی طائب در همایش «گفتمان زندگی به سبک شهدا» و یادمان عملیات «کربلای 5» در مهدیه شهر رشت اظهار کرد: انسان برای تعیین مسیر نیاز به الگو دارد و بهترین الگو شهدا هستند. وی عمر را سرمایه بسیار ارزشمند […]

کد خبر : 6454 | 8:40 ق.ظ | ۲۸ دی , ۱۳۹۲

طائب11

استاد حوزه و دانشگاه گفت: فروپاشی نظم نوین شیطانی غرب در جهان آغاز شده است.

حجت‌الاسلام مهدی طائب در همایش «گفتمان زندگی به سبک شهدا» و یادمان عملیات «کربلای 5» در مهدیه شهر رشت اظهار کرد: انسان برای تعیین مسیر نیاز به الگو دارد و بهترین الگو شهدا هستند.

وی عمر را سرمایه بسیار ارزشمند انسان عنوان کرد و افزود: انسان با جسم خود رکوع و سجود می‌کند و باید قدر این جسم را بدانیم.

طائب شهدا را الگوی انسان‌ها در مسیر عمر دانست و بیان کرد: مسیر شهدا بهترین سبک زندگی برای بشریت محسوب می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به زندگی علی (ع)، خاطرنشان کرد: تمام کارهای علی (ع) برای رضای خداوند بود.

وی بهترین معامله را با خداوند عنوان کرد و گفت: شهدا دارای درک و شعور بالا هستند و با خداوند معامله کردند.

طائب با بیان اینکه امام حسین (ع) در راه خدا قیام کرد، یادآور شد: امام حسین (ع) با همراهان خود اتمام حجت کرد و پرده آخرت را برای آنها که ماندند، کنار زد.

استاد حوزه و دانشگاه تغییر سبک زندگی را با تغییر تفکر امکانپذیر خواند و اظهار کرد: سبک زندگی با تعیین مسیر افراد مشخص می‌شود.

وی با تاکید بر پیروی از امام عصر (عج)، بیان کرد: شیعیان دارای امام زمان (عج) هستند و جامعه بدون امام (ع) معنا ندارد.

طائب سبک زندگی در مسیر آماده‌سازی جامعه برای ظهور امام زمان (عج) را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: امام (ره) برای جمع کردن بساط سلطنت، استقرار جمهوری اسلامی و آماده‌سازی ظهور امام زمان (عج) قیام کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه براندازی نظام سلطنتی و استقرار جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرده است، یادآور شد: دشمن برای مقابله با نظام اسلامی جنگ تحمیلی را آغاز کرد و شکست خورد.

وی سخنان ائمه (ع) را برای تمام زمان‌ها خواند و اظهار کرد: ندای طلب یاری امام حسین (ع) تنها برای کربلا نبود و آزادی‌خواهان تمام دوران‌ها به ندای این امام بزرگوار لبیک گفتند.

طائب به وجود رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد و افزود: کلید مرتجعین منطقه در رژیم صهیونیستی است و اگر این رژیم سقوط کند خانه خدا آزاد می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به مذاکرات هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: دنیای غرب با ذلت با ایران وارد مذاکره شده است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه، تصریح کرد: مشت دشمنی آمریکا در مذاکرات هسته‌ای باز شده است.

طائب به ایجاد نظم نوین جهانی توسط دنیای غرب اشاره کرد و افزود: فروپاشی نظم شیطانی غرب آغاز شده است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نظم نوین شیطانی غرب حرفی برای گفتن ندارد، اظهار کرد: فروپاشی نظم دروغین غرب به برکت خون شهدا محقق شده است.

وی به برگزاری انتخابات در مصر اشاره کرد و گفت: تنها 18 درصد مردم مصر در انتخابات مذکور شرکت کردند.

طائب بر پیگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد و یادآور شد: دنبال کردن خط رهبری موجب پیروزی و موفقیت می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به عاقبت سرنوشت صدام و شارون، خاطرنشان کرد: آمریکا با حمله به عراق با ذلت از این کشور خارج شد.

وی شارون و رجوی را آخرین میخ‌های استحکام نظم استکباری در عالم دانست و بیان کرد: فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

طائب با بیان اینکه وعده امام (ره) مبنی بر ظهور امام زمان (عج) در حال تحقق است، تصریح کرد: با نزدیک شدن به نقطه هدف آتش دشمن بیشتر و کور می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد