صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان لاهیجان+ تصاویر

فرماندار لاهیجان از تشکیل ۲۰ کمیته ستاد دهه فجر در این شهرستان خبر داد. محمد علیزاده در جمع اعضای کاروان ستاد دهه فجر گیلان آشنایی جوانان با انقلاب اسلامی ایران که استقلال و آزادی را به طور کامل و واقعی محقق کرد، را امری ضروری دانست. وی با اشاره به اینکه شهرستان لاهیجان ۶۵۰ شهید گرانقدر […]

کد خبر : 6465 | 9:13 ق.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۲

DSC_0486

فرماندار لاهیجان از تشکیل ۲۰ کمیته ستاد دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

محمد علیزاده در جمع اعضای کاروان ستاد دهه فجر گیلان آشنایی جوانان با انقلاب اسلامی ایران که استقلال و آزادی را به طور کامل و واقعی محقق کرد، را امری ضروری دانست.

وی با اشاره به اینکه شهرستان لاهیجان ۶۵۰ شهید گرانقدر تقدیم انقلاب و نظام کرده است، افزود: شهیدان سرمایه‌های ارزشمند و ماندگار انقلاب هستند.

فرماندار لاهیجان به فرمایش رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) که فرمودند «نگذارید انقلاب دست نااهلان بیفتد» تصریح کرد: بر ما واجب است تا همواره و در همه حال پاسدار انقلاب اسلامی ایران باشیم و تا پای جان در حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بایستیم.

وی ادامه داد: تحقق برنامه‌های اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم توسعه و چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور که به تایید مقام معظم رهبری رسیده نیز خود گواه این مطلب است.

علیزاده گفت: ملت ما غیور و عزت‌مند است و در مقابل جنگ تحمیلی مقاومت کرد و اکنون نیز با تمام فشارها و تحریم‌ها همچنان ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اکنون غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که حقوق ملت ایران نادیده گرفته شده است، خاطرنشان کرد: حضور ایران در صحنه‌های جهانی با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب که نرمش قهرمانانه و باصلابت است ملت ایران را به سوی تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران هدایت می‌کند.

این مسئول بر بهره‌گیری از ظرفیت اقشار مختلف مردم در برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن دهه فجر تأکید کرد و یادآور شد: تاکنون ۲۰ کمیته برگزاری مراسم دهه فجر تشکیل شده است و جلسات متعددی نیز برای برنامه‌ریزی و جمع‌بندی مراسم برگزار شد.

وی افتتاح ۸۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال، نواختن زنگ انقلاب و برگزاری جشن‌های دهه فجر را از مهم‌ترین برنامه‌ها ذکر کرد.

DSC_0493






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد