صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر شهرستان رضوانشهر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رضوانشهر با بیان اینکه ندای امام خمینی(ره) به گوش ملت‌های منطقه رسیده است، گفت: بیداری اسلامی الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران است. به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام نادر یوسفی‌مطلق در جلسه کمیته‌های قرآنی، مساجد و تشکل‌های اسلامی و ستاد بزرگداشت دهه فجر رضوانشهر، ائمه جمعه و جماعت شیعه و تسنن شهرهای رضوانشهر و پره‌سر، اظهار کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حیات جدیدی به اسلام بخشید و اسلام جان تازه‌ای یافت.

کد خبر : 647 | 3:13 ب.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۱

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رضوانشهر با بیان اینکه ندای امام خمینی(ره) به گوش ملت‌های منطقه رسیده است، گفت: بیداری اسلامی الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام نادر یوسفی‌مطلق در جلسه کمیته‌های قرآنی، مساجد و تشکل‌های اسلامی و ستاد بزرگداشت دهه فجر رضوانشهر، ائمه جمعه و جماعت شیعه و تسنن شهرهای رضوانشهر و پره‌سر، اظهار کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حیات جدیدی به اسلام بخشید و اسلام جان تازه‌ای یافت.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و با اتحاد و انسجام اسلامی در برابر ظلم و ستم بپا خاستند، تصریح کرد: برپایی قیا‌م‌ها و پیروزی ملت ایران در کودتاهای مختلف دشمن در زمان رژیم ستم‌شاهی زمینه‌ها را برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رضوانشهر دهه فجر انقلاب اسلامی را پیوند ملت با ولایت دانست و تصریح کرد: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.

مسئول کمیته قرآنی و تشکل‌های اسلامی ستاد دهه فجر رضوانشهر افزود: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند به‌شمار می‌رود.

وی اذعان کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی‌ در ایران نظام اسلامی وجود نداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه سلطان و رعیت بود و پادشاهان احساس می‌کردند که فاتحانی هستند که بر مردم غلبه یافته‌اند و حضرت امام (ره) علیه این سلسله معیوب را قطع کردند و نقطه عطفی در تاریخ ایران به وجود آوردند و شمشیر اسلام مردم را علیه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به‌کار گرفتند.

وی ادامه داد: رژیم طاغوت با آن همه ادعا و حمایت کشورهای غرب و شرق، با اراده و غیرت اسلامی ملت ایران و یکپارچگی مردم فهیم سرنگون شد.

یوسفی‌مطلق با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یکی از امدادهای غیبی پروردگار بود، افزود: این پیروزی بزرگ کمر دشمنان اسلام و قرآن به‌ویژه استکبار جهانی و اربابان غربی رژیم ستم‌شاهی را شکست و موجب حیرت آنها شد.

وی یکی از پیامدهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی را حاکمیت اسلامی در این کشور و بیداری اسلامی حاصل شده در منطقه عنوان کرد و یادآور شد: ندای امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی پس از گذشت 33 سال از عمر این انقلاب به گوش ملت‌های منطقه رسیده و آنها برای نجات از ظلم و حذف دیکتاتورهای کشور خود از انقلاب اسلامی و ویژگی‌های آن الگوبرداری می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد