صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان لنگرود+ تصاویر

فرماندار لنگرود از برگزاری جشن بزرگ انقلاب با اهدای بالغ بر 300 جایزه دهه فجر در این شهرستان خبر داد. کمال محمدبیگی در دیدار با کاروان خبری فجر گیلان، نقش مردم در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و حوادث دوران انقلاب را بسیار مهم دانست. این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران هر […]

کد خبر : 6471 | 9:20 ق.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۲

551

فرماندار لنگرود از برگزاری جشن بزرگ انقلاب با اهدای بالغ بر 300 جایزه دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

کمال محمدبیگی در دیدار با کاروان خبری فجر گیلان، نقش مردم در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و حوادث دوران انقلاب را بسیار مهم دانست.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران هر چه دارد حاصل خون پاک شهدا و تلاش ایثارگران است، افزود: برای این انقلاب شهدایی مانند حسین املاکی تقدیم شده است.

وی ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین فداکاری‌های شهدا و جانفشانی‌های آنها است.

محمدبیگی رمز موفقیت مردم ایران در پیروزی انقلاب را وجود ولایت مطلقه فقیه و تبعیت از فرامین ایشان دانست و گفت: احیای اصل مترقی ولایت فقیه و نقش آن در جامعه بی‌بدیل است.

فرماندار لنگرود مطرح شدن اسلام در دنیا پس از پیروزی انقلاب را موجب استکبارستیزی و تحولات منطقه خواند و خاطرنشان کرد: این امر از برکات پیروزی انقلاب است.

وی از 76 پروژه لنگرود در دهه فجر خبر داد و یادآور شد: برای بهره‌برداری آنها بالغ بر 48 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و دیگر منابع هزینه شده است.

محمدبیگی از برگزاری جشن بزرگ انقلاب با اهدای بالغ بر 300 جایزه دهه فجر در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: ارزش اقتصادی این جایزه‌ها بیش از 70 میلیارد تومان است که با همکاری دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی به مردم اهدا می‌شود.

وی اهدای 35 دستگاه دوچرخه به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از جمله جایزه بزرگ جشن انقلاب در لنگرود عنوان کرد.

DSC_0548

DSC_0551

DSC_0567

DSC_0544






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد