صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان رودسر

سرپرست فرمانداری رودسر از افتتاح 94 پروژه این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.  امیر جانبازی در نشست با کاروان خبری ستاد دهه فجر گیلان با تبریک ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: 89 پروژه عمرانی و خدماتی رودسر با اعتبار بیش از 110 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح […]

کد خبر : 6478 | 7:25 ق.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۲

ershad gilan 208

سرپرست فرمانداری رودسر از افتتاح 94 پروژه این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

 امیر جانبازی در نشست با کاروان خبری ستاد دهه فجر گیلان با تبریک ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: 89 پروژه عمرانی و خدماتی رودسر با اعتبار بیش از 110 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.

ی از 5 پروژه کلنگ‌زنی در رودسر خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با اعتبار بیش از 12 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: تعداد کل پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر 94 پروژه با اعتبار 124 میلیارد و 378 میلیون ریال از اعتبارات ملی، استانی و دیگر منابع  است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در بخش‌های عمرانی، خدماتی، آموزشی، ورزشی، کشاورزی، فرهنگی است، متذکر شد: زنگ انقلاب، دیدار با ائمه جمعه و گلباران مزار شهدا، جشن بزرگ انقلاب و… از برنامه‌های فرهنگی این شهرستان است.

جانبازی، افتتاح واحدهای مسکونی کمیته امداد و بهزیستی، پروژه‌های خودکفایی و اشتغالزایی، زیرسازی و آسفالت روستایی و شهری، گازرسانی و … را از پروژه‌های عمرانی و خدماتی ذکر کرد.

وی، رودسر را قطب کشاورزی استان و کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: رودسر از نظر تولید محصولاتی مانند فندق، گل گاو زبان، مرکبات، برنج، گل و گیاه ، کیوی دارای رتبه‌های خوب کشوری و استانی است.

این مسئول، رودسر را دارای ظرفیت بالایی از نظر کشاورزی، صنعتی و گردشگری دانست و افزود: امیدواریم با حمایت‌های مسئولان استانی و کشوری شاهد رشد، توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر شهرستان باشیم.

وی اذعان کرد: با فراهم کردن امنیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای ورود سرمایه‌گذاران و جذب سرمایه در سطح شهرستان شاهد تحول منطقه خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری رودسر این شهرستان را از نظر آموزشی و فرهنگی منطقه‌ای دانشگاهی توصیف کرد و یادآور شد: با وجود دانشگاه‌های آزاد، علمی‌کاربردی، پیام نور و دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان در چهار رشته، دانشکده‌های دیگر شرق گیلان نیز در این شهرستان ایجاد می‌کنیم.

وی ادامه روند اجرایی احداث ساخت پروژه سایت نفتی سردار جنگل و سد پلرود را از برنامه‌های در دست اقدام برشمرد و متذکر شد: با تکمیل این پروژه‌ها شاهد ایجاد اشتغال و پیشرفت چشمگیر شهرستان و استان خواهیم بود.

جانبازی، تشکیل جلسه شورای اداری رودسر در بخشداری‌ها و رسیدگی به مشکلات مردم در نمازهای جمعه با حضور مسئولان و مردم قبل از برگزاری نماز را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد