صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره شهدای زن انقلاب اسلامی گیلان دهه فجر برگزار می‌شود

مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: یادواره شهدای زن انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود. طیبه بزرگی در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: سال گذشته کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان به لحاظ اجرای […]

کد خبر : 6489 | 10:46 ق.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۲

بزرگی طیبه12

مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: یادواره شهدای زن انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود.

طیبه بزرگی در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: سال گذشته کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان به لحاظ اجرای حجم برنامه‌ها رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

وی به برنامه‌های اجرایی کمیته مذکور همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری اشاره کرد و افزود: یادواره شهدای زن انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود.

بزرگی، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان گیلان را همزمان با دهه فجر دانست و بیان کرد: امسال برگزاری کارگاه آموزشی به منظور افزایش جمعیت و ترویج ازدواج آسان از جمله برنامه‌های کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان است.

مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اجرای بیش از 300 برنامه در حوزه زنان و خانواده در دهه فجر، تصریح کرد: همایش «نقش زن و انقلاب اسلامی ایران» در 21 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی بر فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت پر شور قشر عظیم زنان در برنامه‌ریزی و برگزاری باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور فعال زنان در برگزاری مراسم دهه مبارک فجر از وظایف کمیته مذکور است.

بزرگی، خواستار تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شد و خاطرنشان کرد: تبیین دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری زنان در سال‌های پس از انقلاب از ماموریت‌های کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، تشویق زنان و برنامه‌ریزی مناسب به منظور نقش‌آفرینی خودجوش این قشر از جامعه در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از جمله وظایف این کمیته عنوان کرد.

وی، بهره‌گیری از تشکل‌های دولتی و غیر دولتی و انجام هماهنگی به منظور استفاده از توانمندی‌های علمی، هنری و فرهنگی زنان برای نمایش خلاقیت‌های این قشر از جامعه را از برنامه‌های کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان دانست.

بزرگی با تأکید بر تدوین و اجرای برنامه‌های مناسب به منظور آشنایی بیشتر زنان با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: زنان ایثارگر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان تجلیل می‌شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد