صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روایت فجر آفرینان(۱6)/ پدر شهید: ماموران پهلوی مانع از تشییع پیکر فرزندم شدند

پدر شهید نوجوان انقلاب حمید سجاسی گفت: ماموران رژیم ستم‌شاهی طاغوت از تشییع پیکر فرزند شهیدم ممانعت کردند. پدر شهید حمید سجاسی در جمع اعضای کاروان خبری فجر انقلاب گیلان با اشاره به نحوه شهادت فرزندش اظهار کرد: حمید دانش‌آموز سوم راهنمایی بود که در 22 آبان سال 57 با شلیک گلوله مستقیم توسط سربازان رژیم ظالم و مستبد […]

کد خبر : 6503 | 7:49 ق.ظ | ۱ بهمن , ۱۳۹۲

DSC_0529

پدر شهید نوجوان انقلاب حمید سجاسی گفت: ماموران رژیم ستم‌شاهی طاغوت از تشییع پیکر فرزند شهیدم ممانعت کردند.

پدر شهید حمید سجاسی در جمع اعضای کاروان خبری فجر انقلاب گیلان با اشاره به نحوه شهادت فرزندش اظهار کرد: حمید دانش‌آموز سوم راهنمایی بود که در 22 آبان سال 57 با شلیک گلوله مستقیم توسط سربازان رژیم ظالم و مستبد پهلوی به شهادت رسید.

پدر شهید سجاسی درباره ویژگی‌های اخلاقی شهید دانش‌آموز خود افزود: فرزندم اخلاق حسنه‌ای داشت و بسیار مهربان و دلسوز و در همه حال آماده و علاقه‌مند کمک به دیگران بود.

وی ادامه داد: با وجود سن کم و جوان فرزندم، درک بسیار بالایی از مسایل داشت و همواره گوش به زنگ پیام‌های رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) بود.

پدر شهید سجاسی تصریح کرد: حمید تمام مشکلات آن روز جامعه را می‌فهمید و حاضر بود تا پای جان در مقابل زورگویان و مستکبران وقت بایستد و با آنها مقابله کند.

وی اطاعت‌پذیری، تواضع و مطیع بودن شهید سجاسی را از دیگر خصایص ممتاز این شهید ذکر کرد.

پدر شهید سجاسی با بیان اینکه ماموران رژیم ستم‌شاهی طاغوت از تشییع پیکر فرزند شهیدم ممانعت کردند، اظهار کرد: آنها به شدت از این موضوع واهمه داشتند که برگزاری مراسم تشییع دانش‌آموز شهید موجب تحریک مردم و تظاهرات در منطقه شود به همین دلیل اجازه تشییع ندادند.

پدر دانش‌آموز شهید سجاسی با قدردانی از اعضای کاروان خبری فجر گیلان و مسئولانی که در حفظ یاد و خاطره شهدای انقلاب تلاش می‌کنند یادآور شد: شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خود در راه پیروزی و حفظ انقلاب کوشیدند و به ما نیز درس از خودگذشتگی و جوانمردی دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرزند شهیدم در زمان زنده بودن خود موجب افتخار خانواده بود و پس از شهادتش نیز سبب افتخار شد.

به گزارش فارس، شهید حمید سجاسی دانش‌آموز مدرسه امیر کبیر در سن 17 سالگی در درگیری خیابانی با سربازان رژیم ستم‌شاهی با اصابت گلوله به شهادت رسید.

DSC_0533






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد