صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راه اندازی کاروان فیلم کودک شهرستان شفت در دهه فجر

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شفت از راه‌اندازی کاروان فیلم و کاردستی این کانون در دهه فجر خبر داد. فاطمه گل‌گلی معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان از طریق مباحث هنری مانند ساخت فیلم، انیمیشن و داستان و نماهنگ را امکانپذیر دانست. وی دهه فجر را فرصت بسیار مغتنمی برای یادآوری رشادت‌های […]

کد خبر : 6512 | 8:17 ق.ظ | ۱ بهمن , ۱۳۹۲

کودک50

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شفت از راه‌اندازی کاروان فیلم و کاردستی این کانون در دهه فجر خبر داد.

فاطمه گل‌گلی معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان از طریق مباحث هنری مانند ساخت فیلم، انیمیشن و داستان و نماهنگ را امکانپذیر دانست.

وی دهه فجر را فرصت بسیار مغتنمی برای یادآوری رشادت‌های فرزندان دلیر این مرز و بوم خواند و تصریح کرد: همه ما موظف هستیم با برپایی عید بزرگ انقلاب اسلامی دهه فجر را گرامی بداریم.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شفت برگزاری نمایشگاه آثار اعضای این کانون در محل کانون را از جمله برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد.

وی معرفی وقایع انقلاب با توجه به گروه سنی مخاطبان مراجعه کننده و نمایش فیلم، قصه‌گویی و برگزاری مسابقه نقاشی با همکاری بهزیستی برای اعضای کودک را از جمله برنامه‌های کانون مذکور در دهه فجر برشمرد.

گل‌گلی، از راه‌اندازی کاروان فیلم و کاردستی کانون با همکاری آموزش و پرورش، بخشداران، ارشاد اسلامی و سپاه ناحیه شفت با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شفت در دهه فجر خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان که نسل آینده نظام اسلامی ایران هستند بسیار حیاتی است.

این مسئول با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، یادآور شد: کودکان و نوجوانان جزو مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی در آینده هستند بنابراین تبیین آرمان‌های انقلاب به این نسل ضرورت دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد