صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسابقات رایانه ای جام فجر در بندر آستارا برگزار می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا از برگزاری مسابقات رایانه ای جام فجر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد. ابراهیم مسئلتی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان این مطلب گفت: این مسابقات برای نخستین بار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این […]

کد خبر : 6533 | 1:39 ب.ظ | ۱ بهمن , ۱۳۹۲

باز-50

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا از برگزاری مسابقات رایانه ای جام فجر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

ابراهیم مسئلتی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان این مطلب گفت: این مسابقات برای نخستین بار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقه رایانه ای جام فجر در رشته فوتبال برگزارمی شود، تصریح کرد: پس از پایان مسابقات به سه نفر برتر جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا زمان ثبت نام در این مسابقات را از اول تا دهم بهمن ماه اعلام کرد و افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات با در دست داشتن کپی کارت ملی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

مسئلتی با بیان اینکه مسابقات مذکور از 12 بهمن شروع و تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، گفت: این مسابقات در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد