صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نشست دینی با محوریت انقلاب اسلامی در دهه فجر

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: نشست دینی با محوریت «انقلاب اسلامی» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام جمال یاری در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی پس از قرن‌ها به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و دهه فجر آغاز […]

کد خبر : 6536 | 11:53 ق.ظ | ۲ بهمن , ۱۳۹۲

انقلاب50-mm3

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: نشست دینی با محوریت «انقلاب اسلامی» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جمال یاری در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی پس از قرن‌ها به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و دهه فجر آغاز تاریخ پربرکت نظام اسلامی ایران است.

وی به اجرای برنامه‌های کمیته انجمن‌ها، هیئت‌ها و کانون‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در 16 شهرستان اشاره کرد و افزود: فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت انجمن‌های اسلامی و هیئت‌های مذهبی به منظور برنامه‌ریزی و برگزاری باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عهده کمیته مذکور است.

یاری از برگزاری نشست‌های دینی با محوریت «انقلاب اسلامی» همزمان با دهه فجر در گیلان خبر داد و بیان کرد: ظرفیت بزرگی از هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی در استان وجود دارد و این هیئت‌ها برای آئین‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر فعال می‌شوند.

مسئول کمیته انجمن‌ها، هیئت‌ها و کانون‌های اسلامی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه روحانیون طرح هجرت در 120 منطقه روستایی حضور دارند، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاها با محوریت روحانیون برگزار می‌شود.

وی معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق شبکه مبلغان و تبیین نقش هیئت‌های مذهبی را از وظایف کمیته مذکور دانست و خاطرنشان کرد: فراهم‌سازی زمینه‌های لازم به منظور نقش‌آفرینی مطلوب انجمن‌ها و هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسم ویژه دهه فجر به عهده کمیته انجمن‌ها، هیئت‌ها و کانون‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

یاری با اشاره به برگزاری شبی با قرآن همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان، یادآور شد: منتخبان استانی تلاوت قرآن کریم در بخش ترتیل و قرائت همزمان با دهه فجر تجلیل می‌شوند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان از اعزام نفرات برتر جشنواره «نغمه‌های آسمانی» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به مشهد مقدس خبر داد و اظهار کرد: نشست با ائمه مساجد به منظور برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک از جمله برنامه‌های کمیته انجمن‌ها، هیئت‌ها و کانون‌های اسلامی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

وی با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مشارکت تشکل‌های دینی بانوان و کانون مداحان در اجرای برنامه‌های فرهنگی دهه فجر حائز اهمیت است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد