صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری همایش «حجاب برتر» به مناسبت دهه فجر در گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: همایش «حجاب برتر» 21 بهمن ماه جاری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می‌شود. مهدی حاجتی در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: برنامه‌های جشن انقلاب توسط دانش‌آموزان در مدارس استان برگزار می‌شود. وی بر ایجاد فضای نشاط و شادابی در دهه […]

کد خبر : 6539 | 12:00 ب.ظ | ۲ بهمن , ۱۳۹۲

همایش

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: همایش «حجاب برتر» 21 بهمن ماه جاری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می‌شود.

مهدی حاجتی در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: برنامه‌های جشن انقلاب توسط دانش‌آموزان در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی بر ایجاد فضای نشاط و شادابی در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی به منظور فراهم‌سازی حضور و مشارکت پر شور فرهنگیان و دانش‌آموزان در برنامه‌های دهه فجر تشکیل شده است.

حاجتی با اشاره به برنامه‌ریزی و برگزاری با شکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط کمیته مذکور، تصریح کرد: کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و … را در قالب 53 عنوان برنامه طراحی کرده است.

مسئول کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از نواخته شدن زنگ فجر انقلاب در ساعت 9 و 33 دقیقه صبح 12 بهمن در تمام مدارس استان خبر داد و بیان کرد: تبیین نقش موثر فرهنگیان در آشنایی جوانان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف کمیته مذکور است.

وی با بیان اینکه همایش دانش‌آموزان متولد 12 بهمن همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور حضور خودجوش دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در برگزاری با شکوه‌تر آئین‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر به عهده کمیته فرهنگی و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر است.

حاجتی از برگزاری همایش «حجاب برتر» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: سرود یک‌هزار و 357 نفری در راهپیمایی روز 22 بهمن توسط گروه «همسرایان فجر» در میدان شهدای ذهاب رشت اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های فرهنگیان همزمان با دهه فجر، تصریح کرد: جشنواره «معلم و فرهنگ‌سازی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

وی به تشکیل مجلس 140 نفری دانش‌آموزی گیلان اشاره کرد و افزود: همایش شورای دانش‌آموزی گیلان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

حاجتی با تاکید بر تبیین میزان رشد و تحولات فرهنگی و تربیتی انجام شده پس از انقلاب اسلامی، بیان کرد: تشویق دانش‌آموزان به منظور نقش‌آفرینی و فضاسازی مدارس برای گرامیداشت مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر وظایف کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد