صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر به شرق گیلان

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در جریان سفر کاروان خبری دهه فجر استان به لاهیجان با اشاره به اینکه تور خبری دهه فجر برای نخستین بار در کشور با حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف در گیلان انجام می‌شود، اظهار کرد: این تور خبری صبح امروز ششمین سفر خود را به شهرستان‌های شرق گیلان در لاهیجان، لنگرود، رودسر و املش آغاز کرده است. شهرام درویشی با بیان اینکه این تور خبری برای نخستین بار در کشور با حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف در گیلان انجام می‌شود، اذعان کرد: تور خبری دهه فجر گیلان تاکنون به شهرستان‌های شفت، فومن، ماسال، صومعه‌سرا و رودبار سفر کرده است.

کد خبر : 654 | 3:15 ب.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۱

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در جریان سفر کاروان خبری دهه فجر استان به لاهیجان با اشاره به اینکه تور خبری دهه فجر برای نخستین بار در کشور با حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف در گیلان انجام می‌شود، اظهار کرد: این تور خبری صبح امروز ششمین سفر خود را به شهرستان‌های شرق گیلان در لاهیجان، لنگرود، رودسر و املش آغاز کرده است.

شهرام درویشی با بیان اینکه این تور خبری برای نخستین بار در کشور با حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف در گیلان انجام می‌شود، اذعان کرد: تور خبری دهه فجر گیلان تاکنون به شهرستان‌های شفت، فومن، ماسال، صومعه‌سرا و رودبار سفر کرده است.

وی فعالیت این تور خبری را اطلاع‌رسانی دقیق و درست از وضعیت استان به ‌ویژه در دهه فجر عنوان کرد و افزود: تور خبری ستاد دهه فجر گیلان در آینده به دیگر شهرستان‌های استان سفر می‌کند.

این مسئول با برشمردن برخی از فعالیت‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، گفت: این کمیته در سال جاری با رویکرد جدید و متفاوت نسبت به سال‌های گذشته مشغول فعالیت است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های این کمیته از حدود 3 هفته پیش آغاز شده است، افزود: در این راستا پایگاه خبری تحلیلی گیل‌فجر برای پوشش اخبار و اطلاعات دهه مبارک فجر گیلان افتتاح شده است.

درویشی اضافه کرد: تاکنون حدود 190 عنوان خبر، مصاحبه، گزارش و گزارش تصویری در این پایگاه اینترنتی منتشر شده است.

*جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گیلان برگزار می‌شود

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی دهه فجر گیلان، خاطرنشان کرد: این جشنواره برای نخستین بار در کشور در دو بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری در گیلان برگزاری می‌شود.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با بیان اینکه مطبوعات می‌توانند در بخش‌های سرمقاله، گزارش، یادداشت، عکس، مصاحبه و خبر در این جشنواره شرکت کنند، یادآور شد: خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی نیز در بخش‌های مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس و خبر می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی کنند.

* 3 روابط عمومی برتر گیلان معرفی می‌شوند

وی از تشکیل گروه نظارت و ارزشیابی روابط عمومی‌های استان خبر داد و افزود: در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی دهه فجر گیلان 3 روابط عمومی برتر استان معرفی می‌شوند.

درویشی با اشاره به ساماندهی خبرنگاران برنامه‌ها و مراسم‌های دهه فجر امسال برای نخستین بار در کشور، متذکر شد: تاکنون بیش از 300 خبرنگار، عکاس و فیلم‌بردار در کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی از ثبت‌نام بالغ بر 80 خبرنگار در رشت برای پوشش اخبار دهه فجر خبر داد و یادآور شد: تاکنون برای 80 خبرنگار در شهرستان‌های شفت، فومن، ماسال، رودبار و صومعه‌سرا کارت صادر شده و تعدادی نیز امروز در اختبار خبرنگاران شهرستان‌های لاهیجان، لنگرود، رودسر و املش قرار می‌گیرد.

این مسئول حفظ شئونات اسلامی و رعایت اخلاق حرفه‌ای را مهم‌ترین شرط صدور کارت خبرنگاری ویژه ستاد دهه فجر گیلان عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد