صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری بیش از 50 ویژه برنامه هنری در دهه فجر امسال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: 58 برنامه هنری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان اجرا می‌شود. علی اسماعیل‌پور در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: امسال برنامه‌های هنری در 19 مجتمع فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا می‌شود. وی از اجرای 58 برنامه […]

کد خبر : 6541 | 1:04 ب.ظ | ۲ بهمن , ۱۳۹۲

نما-شگاه50

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: 58 برنامه هنری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان اجرا می‌شود.

علی اسماعیل‌پور در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: امسال برنامه‌های هنری در 19 مجتمع فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

وی از اجرای 58 برنامه هنری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و افزود: برنامه‌های مذکور در 16 شهرستان اجرا می‌شود.

اسماعیل‌پور ارائه تصویری هنرمندانه از انقلاب اسلامی و فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت هنرمندان به منظور تبیین دستاوردهای هنری را از اهداف تشکیل کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تقویت جلوه‌های هنری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از وظایف کمیته مذکور است.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به افتتاح 35 کانون فرهنگی و هنری مساجد همزمان با دهه فجر، تصریح کرد: تعداد 81 برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر در گیلان اجرا می‌شود.

وی به فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور پر شور هنرمندان در برگزاری مراسم دهه مبارک فجر با هدف تقویت و با نشاط‌سازی مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پشتیبانی لازم از ستادهای شهرستانی در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری به عهده کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر گیلان است.

اسماعیل‌پور از برگزاری نمایشگاه کتاب همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و یادآور شد: برگزاری جشنواره‌های فیلم، تئاتر، موسیقی و شعر فجر به منظور حمایت از نوآوری و دستاوردهای جامعه هنری از ماموریت‌های کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر در سینماهای استان اکران می‌شود، اظهار کرد: فیلم‌های جشنواره مذکور در شهرهای رشت و لاهیجان اکران می‌شود تا فضای شادی و نشاط در جامعه حاکم شود.

وی معرفی و تجلیل از هنرمندان تاثیرگذار و تحول‌آفرین در عرصه هنر انقلاب اسلامی را از جمله وظایف کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: تبیین دستاوردهای هنری پس از انقلاب اسلامی به منظور افزایش آگاهی عمومی، جذب جوانان و ایجاد امید به آینده انقلاب اسلامی را کمیته مذکور به عهده دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد