صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان رضوانشهر+ تصاویر

فرماندار رضوانشهر گفت: ۶۰ برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رضوانشهر اجرا می‌شود. حمیدرضا امام‌پناهی در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: عملکرد مسئولان باید توسط دستگاه‌های فرهنگی برای تنویر افکار عمومی اطلاع‌رسانی شود. وی به اطلاع‌رسانی اندیشه و آرمان‌های امام (ره) در […]

کد خبر : 6542 | 1:26 ب.ظ | ۲ بهمن , ۱۳۹۲

1337

فرماندار رضوانشهر گفت: ۶۰ برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رضوانشهر اجرا می‌شود.

حمیدرضا امام‌پناهی در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: عملکرد مسئولان باید توسط دستگاه‌های فرهنگی برای تنویر افکار عمومی اطلاع‌رسانی شود.

وی به اطلاع‌رسانی اندیشه و آرمان‌های امام (ره) در جامعه اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها نقش موثری در تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی بین مردم به‌ویژه نسل جوان دارند.

امام‌پناهی با تاکید بر ایجاد فضای آرام در جامعه، بیان کرد: تلاش‌های نظام باید برای مردم بازگو شود.

فرماندار رضوانشهر به برنامه‌های جشن سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال ۶۰ برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر در رضوانشهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به وجود اهل تسنن و تشیع در رضوانشهر، تصریح کرد: علمای اهل تسنن و تشیع در تبیین اشتراک‌های مذهبی گام بر می‌دارند.

امام‌پناهی به اجرای ۲۳ برنامه در هفته وحدت در رضوانشهر اشاره کرد و یادآور شد: مدیریت و برگزاری تمام برنامه‌ها با مردم بوده است.

فرماندار رضوانشهر حضور مردم در مساجد را با شکوه خواند و اظهار کرد: برنامه‌های هفته وحدت به منظور تحکیم دوستی بین اهل تسنن و تشیع برگزار شده است.

وی شهرستان رضوانشهر را در تحولات سیاسی استان برتر عنوان کرد و افزود: رضوانشهر با جمعیت ۷۰ هزار نفر دارای ۱۱۵ روستا و ۵۵ دهیاری است.

امام‌پناهی با بیان اینکه اقوام تالش، گیلک و آذری زبان در رضوانشهر زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: اهل تسنن در ایام عزاداری شیعیان حضور چشمگیر دارند.

فرماندار رضوانشهر در ادامه به افتتاح پروژه‌های عمرانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال ۴۷ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در رضوانشهر افتتاح می‌شود.

وی اعتبار پروژه‌های افتتاحی مذکور را ۱۰۲ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان خواند و بیان کرد: پروژه‌های عمرانی افتتاحی دهه فجر نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد رشد دارد.

امام‌پناهی با بیان اینکه مشعل گاز در سه روستای رضوانشهر همزمان دهه فجر امسال روشن می‌شود، تصریح کرد: سه سالن ورزشی و یک واحد مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای از جمله پروژه‌های افتتاحی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رضوانشهر است.

DSC01337

DSC01339

DSC01343

DSC01354






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد