صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان تالش+ تصاویر

فرماندار تالش گفت: هفت طرح تولیدی، کشاورزی و شیلاتی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در تالش افتتاح می‌شود. علی فتح‌الهی در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان خبرنگاری را شغلی بسیار خطیر و مسئولیت‌آور خواند و اظهار کرد: مسئولان باید از فضای رسانه‌ای به نحو مطلوب استفاده […]

کد خبر : 6553 | 1:38 ب.ظ | ۲ بهمن , ۱۳۹۲

1415

فرماندار تالش گفت: هفت طرح تولیدی، کشاورزی و شیلاتی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در تالش افتتاح می‌شود.

علی فتح‌الهی در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان خبرنگاری را شغلی بسیار خطیر و مسئولیت‌آور خواند و اظهار کرد: مسئولان باید از فضای رسانه‌ای به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی بر اطلاع‌رسانی شایسته برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: رشد و توسعه فرهنگی جامعه به عهده خبرنگاران است.

این مسئول خبرنگاران را گوش شنوا و چشم بینای مسئولان و مردم توصیف کرد و گفت: خبرنگاران به پیشرفت ادب و فرهنگ در کشور کمک می‌کنند.

فتح‌الهی در ادامه انقلاب اسلامی را موهبت الهی برای ملت ایران دانست و بیان کرد: رهبری امام (ره) از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.

فرماندار تالش با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در مراسم استقبال از امام (ره)، خاطرنشان کرد: میلیون‌ها نفر هنگام رحلت امام (ره) حضور پیدا کردند.

وی خدمت مسئولان در نظام اسلامی برای مردم را بی‌منت خواند و تصریح کرد: مسئولان وظیفه دارند بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند.

فتح‌الهی با تاکید بر ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه، یادآور شد: مردم نسبت به تلاش مسئولان در نظام اسلامی امیدوار هستند.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در تالش، اظهار کرد: امسال 89 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه همزمان با دهه فجر در شهرستان مذکور افتتاح می‌شود.

فتح‌الهی اعتبارات پروژه‌های افتتاحی تالش در دهه فجر امسال را 21 میلیارد و 625 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تعداد 82 طرح مذکور عمرانی است و با اعتبار 16 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار تالش تعداد پروژه‌های تولیدی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان را هفت طرح عنوان کرد و یادآور شد: طرح‌های تولیدی مذکور در زمینه کشاورزی و شیلاتی است.

DSC01415

DSC01426

DSC01427

DSC01441






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد