صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان رودبار+ تصاویر

فرماندار رودبار گفت: ۲۶۲ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رودبار افتتاح می‌شود. به گزارش گیل فجر، سید محمد احمدی در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان هزینه در رسانه را سرمایه‌گذاری دانست و اظهار کرد: مسئولان باید از ظرفیت رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی […]

کد خبر : 6575 | 7:23 ق.ظ | ۳ بهمن , ۱۳۹۲

501

فرماندار رودبار گفت: ۲۶۲ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رودبار افتتاح می‌شود.

به گزارش گیل فجر، سید محمد احمدی در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان هزینه در رسانه را سرمایه‌گذاری دانست و اظهار کرد: مسئولان باید از ظرفیت رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.

وی به سالگرد سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع دوباره اسلام بود.

احمدی انقلاب اسلامی را خاستگاه ارزش‌های اسلامی خواند و بیان کرد: اسلام در دهه فجر دوباره متولد شد.

فرماندار رودبار جمهوری اسلامی ایران را از مقتدرترین نظام‌های جهانی دانست و گفت: اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم تحقق پیدا کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه رودبار از موقعیت، ظرفیت و توانایی بالایی در عرصه‌های مختلف برخوردار است، تصریح کرد: رودبار با ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع بزرگ‌ترین شهرستان گیلان محسوب می‌شود.

احمدی جمعیت شهرستان رودبار را ۱۰۰ هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: مردم رودبار ۴۱۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

فرماندار رودبار با اشاره به وجود ۷۵ درصد معادن گیلان در این شهرستان، خاطرنشان کرد: ۲۲۰ هزار هکتار از مراتع و جنگل‌های گیلان در رودبار است.

وی به تولید روزانه چهار هزار تن سیمان در رودبار اشاره کرد و افزود: وجود قله ۲ هزار و ۷۰۵ متری درفک از جمله ظرفیت‌های رودبار در بحث گردشگری است.

احمدی با اشاره به وجود اقوام ترک، کرد، گیلک، تات و تالش در رودبار، اظهار کرد: رودبار ایران کوچک محسوب می‌شود و تمام اقوام در کنار همدیگر زندگی می‌کنند.

فرماندار رودبار همچنین از افتتاح ۲۶۲ پروژه و طرح عام‌المنفعه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: امسال پروژه‌های مذکور با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی به افزایش ۲۲۷٫۵ درصدی پروژه‌های افتتاحی امسال نسبت به سال گذشته در رودبار اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه‌های مذکور سبب ایجاد ۵۱ شغل در شهرستان رودبار شده است.

IMG_2496

IMG_2501

IMG_2512






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد