صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روایت فجر آفرینان(20)/ اعلامیه‌های امام (ره) را در منجیل توزیع می‌کردیم+ تصاویر

مبارز دوران انقلاب اسلامی گفت: سرود «خمینی ای امام» در 22 بهمن سال 57 همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی از مسجد منجیل پخش شد. یوسف مرادی در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی دارای بالندگی ویژه است و باید به نسل‌های آینده منتقل شود. وی […]

کد خبر : 6584 | 8:39 ق.ظ | ۳ بهمن , ۱۳۹۲

2551

مبارز دوران انقلاب اسلامی گفت: سرود «خمینی ای امام» در 22 بهمن سال 57 همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی از مسجد منجیل پخش شد.

یوسف مرادی در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی دارای بالندگی ویژه است و باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی به دوران ستم‌شاهی اشاره کرد و افزود: علما و روحانیون را به نقاط مختلف کشور تبعید می‌کردند و آیت‌الله محمد یزدی و خلخالی در منطقه رودبار آمدند.

مرادی با بیان اینکه کلاس‌های قرآنی را در منزل برگزار می‌کردیم، تصریح کرد: به پیشنهاد آیت‌الله خلخالی صندوق قرض‌الحسنه ابوذر را در شهر منجیل تاسیس کردیم.

مبارز دوران انقلاب اسلامی به شهادت حاج‌آقا مصطفی خمینی اشاره کرد و گفت: پس از اطلاع از شهادت حاج‌آقا مصطفی یک مینی‌بوس از منجیل به قم عزیمت کردیم و در منزل آیت‌الله خلخالی ساکن شدیم.

وی با اشاره به تنفر مردم از رژیم ستم‌شاهی، خاطرنشان کرد: مردم شعار «مرگ بر شاه» را در قم سر دادند و انزجار خود را از رژیم طاغوت اعلام کردند.

مرادی منجیل را مرکز مبارزه با رژیم ستم‌شاهی دانست و بیان کرد: مردم در 16 بهمن سال 57 با نیروهای رژیم درگیر شدند و ماموران طاغوت هنگام شب تعداد شش مغازه را به آتش کشیدند.

مبارز دوران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یک نفر به دلیل آتش سوزی در زمان مذکور به شهادت رسید، اظهار کرد: اعلامیه‌های امام (ره) را از قم به منجیل می‌آوردیم و بین مردم توزیع می‌کردیم.

وی به درگیری مردم در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با ماموران طاغوت اشاره کرد و افزود: جمعیت بسیاری در 22 بهمن سال 57 مقابل مسجد تجمع کرده بودند و سرود «خمینی ای امام» را برای مردم از بلندگوی مسجد پخش کردیم.

مرادی پخش سرود «خمینی ای امام» را سبب تجمع بیشتر مردم دانست و بیان کرد: جمیعت هنگام اقامه نماز تمام خیابان‌ها را پر کرده بود.

مبارز دوران انقلاب اسلامی در پایان گفت: پادگان نیروی دریایی و نیروی زمینی مستقر در منجیل هنگام پیروزی انقلاب اسلامی کمک بسیاری به انقلابیون کردند و اسلحه و مهمات در اختیار مبارزان گذاشتند.

IMG_2551

IMG_2585

IMG_2574

IMG_2549

IMG_2582






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد