صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست كمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان رضوانشهر

رییس ستاد دهه فجر رضوانشهر گفت: ترویج و زنده نگه داشتن اندیشه های امام خمینی (ره) و تبیین جایگاه ولایت و رهبری برای نسل جوان محور برنامه های دهه فجر این شهرستان است. به گزارش ایرنا، 'حمید مهری' عصر روز یكشنبه در نشست كمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر رضوانشهر با تاكید بر اینكه مردم ولایت مدار در آیین راهپیمایی 22بهمن امسال حضوری باشكوه خواهند داشت، افزود: حضور مردم در آیین راهپیمایی9 دی و مجالس سوگواری اربعین حسینی و دهه آخر صفر اردتمندی مردم به ولایت و اهل بیت(ع) را نشان داد.

کد خبر : 660 | 3:17 ب.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۱

رییس ستاد دهه فجر رضوانشهر گفت: ترویج و زنده نگه داشتن اندیشه های امام خمینی (ره) و تبیین جایگاه ولایت و رهبری برای نسل جوان محور برنامه های دهه فجر این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، ‘حمید مهری’ عصر روز یكشنبه در نشست كمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر رضوانشهر با تاكید بر اینكه مردم ولایت مدار در آیین راهپیمایی 22بهمن امسال حضوری باشكوه خواهند داشت، افزود: حضور مردم در آیین راهپیمایی9 دی و مجالس سوگواری اربعین حسینی و دهه آخر صفر اردتمندی مردم به ولایت و اهل بیت(ع) را نشان داد.

وی در ادامه انقلاب اسلامی را الگو گرفته از نهضت عاشور دانست و بیان كرد: نظام اسلامی بیانگر عینی ارزش ها بوده و هم اكنون پیوند بین انقلاب و نهضت عاشورا برای همگان روشن است.

مهری با اشاره به عمر 33 ساله انقلاب اسلامی و نیز چالش هایی كه دشمن طی این مدت برای كشور اسلامی ایجاد كرده است، تصریح كرد: نقش ولایت و رهبری نظام اسلامی در برون رفت از این مشكلات بسیار موثر و تعیین كننده بوده است.

وی، بیان ضرورت تداوم استكبار ستیزی، تشریح جایگاه و اهمیت نقش مردم و در شكل گیری، پیروزی، بقاء و تداوم انقلاب اسلامی و تبیین حضور موثر آنان در صحنه های مختلف برای دفع فتنه ها و توطئه های دشمنان و نمایش افتخارات حاصل از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با حوادث و رخداد های پس از انقلاب را از دیگر رویكردهای دهه فجر91 عنوان كرد.

مهری در ادامه گفت: آیین افتتاحیه دهه فجر سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این شهرستان، در كنار گلزار شهدای انقلاب اسلامی با حضور قشرهای مختلف مردم و اجرای آیین های ویژه نخستین روز ایام الله دهه فجر همراه با گلباران قبورمطهر شهدا برگزار خواهد شد.

مسوول كمیته ارتباطات واطلاع رسانی ستاد دهه فجر رضوانشهر نیز در این نشست گفت: لازم است با بهره‌گیری از ظرفیت ‌های كنونی، تصویری هنرمندانه از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن با برجسته‌سازی شعارهای انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ارائه شود.

مهرعلی گواهی افزود: تبیین اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان عامل اتحاد، انسجام و پیروزی انقلاب اسلامی و بازشناسی نقش ولایت فقیه در حكومت اسلامی نیز یكی از راهبردهای مهم محتوایی است كه همه ساله در ایام دهه فجر این شهرستان مورد تاكید قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینكه نسل جوان آینده سازان نظام اسلامی

هستند، تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و ارتقاء آگاهی عمومی به ویژه نسل جوان از ریشه‌ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و چشم‌انداز آینده آن در ایران جهان را راهبرد مهم دیگری عنوان كرد كه در دهه فجر امسال باید مورد تاكید قرار گیرد.

گواهی، تبیین پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی و تشریح جلوه‌های كارآمدی نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ، تبیین نقش انقلاب اسلامی در تقویت باورهای دینی، خودباوری و اعتماد به توانمندی‌های بومی، ترسیم و تبیین جایگاه ایثار و شهادت در شكل گیری و تداوم انقلاب و همچنین نقش محوری مردم در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی را سایر راهبردهای محتوایی ستاد دهه فجر این شهرستان عنوان كرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد