صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پارك علم و فناوری گیلان مسابقه وبلاگ نویسی دهه فجر برگزار می كند

رییس پارك علم و فناوی گیلان از برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان خبر داد. دكتر 'مجید متقی طلب' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینكه مسابقه یادشده با همكاری ستاد دهه فجر استان برگزار می شود، گفت: موضوع این مسابقه 'دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت و عدالت؛ پیشرفت درون زا، پویا و پایدار بوده كه ثبت نام و شركت در آن رایگان است.

کد خبر : 663 | 3:18 ب.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۱

رییس پارك علم و فناوی گیلان از برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.

دكتر ‘مجید متقی طلب’ روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینكه مسابقه یادشده با همكاری ستاد دهه فجر استان برگزار می شود، گفت: موضوع این مسابقه ‘دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت و عدالت؛ پیشرفت درون زا، پویا و پایدار بوده كه ثبت نام و شركت در آن رایگان است.

وی، محورهای اصلی این مسابقه را شامل؛ پیشرفت و تحول از منظر بینانگذار فقید انقلاب اسلامی، عدالت و پیشرفت از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، توانمندسازی جوانان در ساخت جامعه اطلاعاتی، فرهنگ سازی و جهت دادن دستگاه های اجرایی در راستای شعار تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، مدیریت اقتصادی دانش بینان و پیشرفت همه جانبه، آینده پژوهی در افق 1404، توسعه مبتنی بر دانایی و تبدیل دانایی به ثروت اعلام كرد.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار از 24 دی ماه تا 12 بهمن سال جاری است.

وی خاطر نشان كرد: علاقه مندان می توانند نشانی و مشخصات وبلاگ را از طریق پست الكترونیكی fair@gstp.ir ارسال كنند.

وی اظهار كرد: آثار ارسال شده از 13 تا 15 بهمن ارزیابی و داوری می شوند و نتایج آن 16 بهمن ماه سال جاری اعلام می شود.

وی گفت: علاقه مندان به شركت در این مسابقه وبلاگ نویسی می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.gsif.ir مراجعه كنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد