صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سی و پنج صاحب ایده گیلان در دهه فجر حمایت بلاعوض می‌شوند

رئیس پارک علم و فناوری گیلان از حمایت بلاعوض 35 ثبت‌کننده صاحب ایده همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد. مجید متقی‌طلب در جلسه تمهید مقدمات برپایی نمایشگاه توانمندی‌های گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: برنامه‌های ارائه شده در نمایشگاه مذکور باید برای کودکان، نوجوانان و جوانان جذاب باشد. […]

کد خبر : 6694 | 8:30 ق.ظ | ۶ بهمن , ۱۳۹۲

متقی طلب50

رئیس پارک علم و فناوری گیلان از حمایت بلاعوض 35 ثبت‌کننده صاحب ایده همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

مجید متقی‌طلب در جلسه تمهید مقدمات برپایی نمایشگاه توانمندی‌های گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: برنامه‌های ارائه شده در نمایشگاه مذکور باید برای کودکان، نوجوانان و جوانان جذاب باشد.

وی به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: رویکرد برنامه‌ها باید با موضوع مذکور باشد.

متقی‌طلب با تاکید بر اجرای برنامه‌ها با موضوع علم، فناوری و اقتصاد در دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: 35 نفر ثبت‌کننده صاحب ایده به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان حمایت بلاعوض می‌شوند.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان از اجرای بازی رایانه‌ای میرزا کوچک جنگلی در نمایشگاه عرضه توانمندی‌های استان در راهپیمایی روز 22 بهمن در رشت خبر داد و تصریح کرد: بازی رایانه‌ای مذکور توسط متخصصان داخلی طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

*برنامه‌های دهه فجر گیلان نهایی شده است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان نیز در جلسه مذکور با اشاره به هماهنگی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در برپایی نمایشگاه توانمندی‌های استان، گفت: 35 غرفه به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهر رشت برپا می‌شود.

عزیز پورعزیزی از وصول گزارش برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان‌های گیلان خبر داد و افزود: برنامه‌های اجرایی در دهه فجر نهایی شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از برنامه‌ها به صورت استانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: مسئولان کشوری برای افتتاح پروژه‌ها به گیلان سفر می‌کنند.

پورعزیزی تعدادی از برنامه‌های اجرایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان را به صورت شهرستانی عنوان کرد و یادآور شد: نشاط و بالندگی باید در اجرای برنامه‌ها لحاظ شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان به برگزاری پنج جلسه دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و افزود: فعالیت ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از شهریور ماه سال جاری آغاز شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد