صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان انزلی+ تصاویر

فرماندار انزلی از افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی این شهرستان با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد. کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در پانزدهمین سفر خود پیش از ظهر امروز وارد این شهرستان شد و با فرماندار انزلی نشست برگزار کرد. فرماندار انزلی در این نشست حرکت کاروان […]

کد خبر : 6708 | 6:33 ق.ظ | ۶ بهمن , ۱۳۹۲

0697

فرماندار انزلی از افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی این شهرستان با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.

کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در پانزدهمین سفر خود پیش از ظهر امروز وارد این شهرستان شد و با فرماندار انزلی نشست برگزار کرد.

فرماندار انزلی در این نشست حرکت کاروان خبری فجر را فرصتی برای اطلاع‌رسانی به مردم و کسب رضایت آنها از عملکرد دولت و مسئولان دانست.

سعادتمند داودی، با بیان اینکه راه شهدا و امام (ره) و انقلاب تداوم پیدا کرده است، افزود: آرمان‌های امام (ره) همواره مطرح بوده و استواری در صحنه بین‌المللی برآمده از راه شهدا و امام است.

وی شرایط شهرستان انزلی پیش از انقلاب را متفاوت دانست و تصریح کرد: اقدام‌های بسیار مهمی پس از انقلاب در انزلی انجام شد و اکنون این شهرستان در کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.

این مسئول ادامه داد: با اقدام‌هایی که در آینده صورت می‌گیرد شهرستان انزلی و گیلان بیش از پیش توسعه می‌یابد.

فرماندار انزلی برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان را ذکر کرد و یادآور شد: در انزلی شاهد این هستیم که هر ساله مناسبات دهه فجر در سطح شهر و روستاها با حضور حداکثری مردم پربارتر و پررونق‌تر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در دهه فجر پروژه‌های بسیاری در انزلی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: برپایی جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب نشانه تداوم راه شهدا و امام (ره) است.

فرماندار انزلی از افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی این شهرستان با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان نیز در نشست مذکور با اشاره به برخی از اقدام‌های این کمیته، اظهار کرد: برنامه ما در سفرها حضور بر سر مزار شهدا به همراه مدیران ارشاد و بنیاد شهید، دیدار با خانواده شهدا و فرمانداران و ساماندهی خبرنگاران برای پوشش اخبار این دهه است.

قاسم مصفا، ساماندهی بیش از ۳۰۰ خبرنگار، راه‌اندازی پرتال اطلاع‌رسانی گیل فجر، تهیه و توزیع ویژه‌نامه‌ها، تشکیل کارگاه رسانه و انقلاب اسلامی و… را از جمله اقدام‌های کمیته مذکور ذکر کرد.

وی برپایی جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با حضور ۶ استان، تجلیل از خبرنگاران و مسئولان، انتخاب فرماندار برتر رسانه‌ای و… را از دیگر برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان برشمرد.

DSC_0696

DSC_0713

DSC_0717

DSC_0730






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد