صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقات ورزشی”جام انقلاب” در مساجد گیلان

مدیرمسئول کانون تخصصی ورزش گیلان از برگزاری مسابقات فوتسال ‘جام انقلاب’ در بین کانون‌های فرهنگی و هنری استان خبر داد. سیدجمال سیدزاده، مدیرمسئول کانون امام رضا(ع) رشت، کانون تخصصی ورزش استان با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: این کانون برنامه‌های ورزشی متنوعی را درراستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برای اعضای […]

کد خبر : 6709 | 8:50 ق.ظ | ۶ بهمن , ۱۳۹۲

مسابقات51

مدیرمسئول کانون تخصصی ورزش گیلان از برگزاری مسابقات فوتسال ‘جام انقلاب’ در بین کانون‌های فرهنگی و هنری استان خبر داد.

سیدجمال سیدزاده، مدیرمسئول کانون امام رضا(ع) رشت، کانون تخصصی ورزش استان با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: این کانون برنامه‌های ورزشی متنوعی را درراستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برای اعضای کانون‌های مساجد سراسر استان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه مخاطب برنامههای ورزشی این کانون جوانان و نوجوانان هستند، افزود: هر ساله مسابقات ویژه دهه فجر این کانون با استقبال بسیاری همراه است و امسال سعی کردیم در برگزاری این مسابقات با بسیج نیز مشارکت داشته باشیم.

سیدزاده از فراخوان برگزاری مسابقات فوتسال در قالب جام انقلاب خبر داد و افزود: این دور از مسابقات در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه”من سفارش میکنم که کانون‌های مساجد را فراموش نکنید البته با همکاری بسیج” با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح استان برگزار میشود.

وی تصریح کرد: همچنین مسابقات تیراندازی، دارت، گل کوچیک نوجوانان و طناب کشی از دیگر برنامه‌های ورزشی بزرگداشت دهه مبارک فجر در سطح استان است. مسئول کانون امام رضا(ع) رشت از برگزاری جشن انقلاب در این کانون خبر داد و اذعان کرد: آذین بندی مسجد، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های این کانون در دهه فجر است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد