صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری ۱۳۰۰برنامه فرهنگی قرآنی درگیلان

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری یک هزار و۳۰۰ برنامه فرهنگی و قرآنی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: سوره مبارک فجر توسط ۱۱۴ دانش آموز متوسطه کتابت می‌شود. حجت السلام سیدحسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، آموزشی وپژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان  با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب […]

کد خبر : 6723 | 9:23 ق.ظ | ۶ بهمن , ۱۳۹۲

گلمیرزاده11

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری یک هزار و۳۰۰ برنامه فرهنگی و قرآنی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: سوره مبارک فجر توسط ۱۱۴ دانش آموز متوسطه کتابت می‌شود.

حجت السلام سیدحسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، آموزشی وپژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان  با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی نشات گرفته از قرآن و آموزه‌های دینی و سیره نبوی است و این انقلاب از جهت پویایی و بالندگی بر همگان و دنیا ثابت شده است.

وی با تاکید بر تداوم هر چه بیشتر آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه اذعان کرد: دهه فجر فرصت بسیار مغتنم و ارزشمندی است که هر چه بیشتر این ایام و قبل از انقلاب را برای نسل جدید تداعی کنیم.

این مقام مسئول افزود: با عنایت الهی و رهبری‌ آیت الله خامنه‌ایی که سکان هدایت انقلاب را دارند بعد از گذشت 35 سال همچنان انقلاب اسلامی پابرجاست و توجه همه به ولایت فقیه ما را در پیشبیرد اهداف نظام موفق خواهد کرد.

 وی ادامه داد: اگر بتوانیم حوادثی که قبل از انقلاب برای کشور اتفاق افتاده را به درستی برای مردم وخصوصا نسل جدید تداعی کنیم این انقلاب تا ظهور انقلاب مهدی برقرار و پابرجا خواهد ماند.

 حجت الاسلام گلمیرزاده در ادامه به برنامه‌های ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: به منظور پاسداشت این ایام مبارک اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برنامه‌های متنوعی با همکاری مراکز شهرستان‌ها در استان در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه در این ایام بیش از یک هزار و 300 برنامه فرهنگی و اجتماعی در استان اجرا می‌شود، افزود: افتتاح 50 خانه قرآنی روستایی در گیلان و 5 خانه قرآنی شهری ، 150 گفتمان دینی دهه فجر، کتابت سوره مبارک فجر توسط 114 دانش آموز متوسطه از دیگر برنامه‌هاست.

حجت الاسلام گلمیرزاده بیان کرد: برپایی نشست قرآنی در 33 مسجد سراسر استان، دیدار با 160 خانواده شهدا، اجرای 160جشن انقلاب در 16 شهرستان، افتتاح سایت مداحان و اعزام 200 مبلغ به مناطق محروم از جمله مهمترین برنامه‌های این اداره کل در این ایام فرخنده و مبارک در گیلان است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد