صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان با کاروان خبری فجر گیلان+ تصاویر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای احیای گفتمان بی بدیل شهدا، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی است. احمد اسماعیلی، در نشست خبری با خبرنگاران کمیته دهه فجر با بیان اینکه دهه فجر میثاق دوباره و همراهی ما با خون شهیدان و خط رهبری و […]

کد خبر : 6724 | 9:55 ق.ظ | ۶ بهمن , ۱۳۹۲

bb (9)

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای احیای گفتمان بی بدیل شهدا، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی است.

احمد اسماعیلی، در نشست خبری با خبرنگاران کمیته دهه فجر با بیان اینکه دهه فجر میثاق دوباره و همراهی ما با خون شهیدان و خط رهبری و ولایت است اظهار کرد: دهه فجر کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

وی افزود: حضور مردم در صحنه برای حمایت از انقلاب و دولت و نیز تعلق انقلاب به تمام اقشار و طبقات جامعه از ویژگی های متمایز انقلاب اسلامی است.

اسماعیلی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای احیای گفتمان بی بدیل شهدا، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی است تصریح کرد: انسجام و وحدت نظر ملت و جلوگیری از تفرقه میان گروه های مختلف گامی عمده در فراگیر شدن نهضت بر مبنای مقصد و شعار به شمار می آید.

این مقام مسئول ادامه داد: اتحاد بین حوزه و دانشگاه، همبستگی دین و سیاست و حضور روحانیت در صحنه همگام با دیگر اقشار ملت موجب تحکیم پایگاه انقلاب و در نتیجه تسهیل صدور ارزش های آن می شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی ملی براساس اسلام و شبیه به انقلاب های پیامبران والامقام بوده گفت: انقلاب اسلامی جز به خدای متعال به هیچ قدرتی اتکا و وابستگی ندارد.

وی اضافه کرد: این ایام، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 1357 با ایثار خون شهدا و مجاهدت های کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

اسماعیلی با اشاره به جنگ فرهنگ ها در عضر حاضر و تلاش گسترده وهابیت آمریکایی بر ضد اسلام ناب محمدی(ص) تصریح کرد: اکنون چشم انقلاب باید تیزبین باشد، گوش انقلاب باید صدای ناصحان دلسوز و انتقادهای خیرخواهانه دردمند را بشنود، دست انقلاب باید بیعت با امام و شهیدان را نشکند، پای انقلاب باید به بیراهه نرود و زبان انقلاب باید روح امید در پیکر مستضعفان جهان بدمد.

وی با بیان اینکه پوستر و مستند اولین شهید روحانی انقلاب اسلامی حجت الاسلام و المسلمین سید یونس حسینی رودبار در ایام دهه فجر رونمایی می شود تصریح کرد: رونمایی از کتاب «عملیات نصر 4 » و نقش لشکر قدس از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با اشاره به اینکه یادواره شهدای روستایی انقلاب برای نخستین بار در استان برگزار می شود خاطرنشان کرد: نهمین یادواره 110 شهید واحد اطلاعات عملیات سپاه قدس از جمله برنامه های این سازمان در دهه فجر انقلاب اسلام است.

وی ارائه الگو از فداکاری و جلوه های ایثار و شهادت برای نسل جوان را حائز اهمیت خواند و گفت: زمینه نقش آفرینی ایثارگران در مراسم های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی باید فراهم شود.

اسماعیلی، آغاز بهره برداری از گلزارهای شهدای روستایی ساماندهی شده در شهرستان های رشت، لاهیجان و لنگرود، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مرتبط با ایثارگران، دیدار اعضای حلقه صالحین با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس شهدا پیروزی انقلاب اسلامی، گلباران مزار شهدا در مراسم میهمانی لاله ها، برگزاری یادواره های شهدای انقلاب (63) شهید و … را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال دانست.

 bb (7)

bb (4)

bb (5)






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد