صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان با کاروان خبری فجر گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: امید بخشی به مردم، شاه کلید فرمایشات امام (ره) است. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علی اسماعیل‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در نشست خبری کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه عظمت و قدرت اسلام در […]

کد خبر : 6727 | 5:40 ق.ظ | ۶ بهمن , ۱۳۹۲

اسماعیل پور55

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: امید بخشی به مردم، شاه کلید فرمایشات امام (ره) است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علی اسماعیل‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در نشست خبری کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه عظمت و قدرت اسلام در دهه فجر تجلی بیشتری یافت، اظهار کرد: دهه فجر توانست ملت را در احقاق حق خود بسیج کند و نقطه اوج مردم برای تعیین سرنوشت خود بود.

وی ادامه داد: در طول تاریخ بزرگان بسیاری برای رسیدن به نهضت الهی قیام کردند که ثمره آن در دهه فجر با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) تحقق عینی و مصداقی یافت.

اسماعیل­ پور با بیان اینکه خبرنگاران طلایه داران عرصه اطلاع رسانی هستند، گفت: شما با قلم خود وقایع انقلاب، پیام عزت ملت ایران و نقطه‌های درخشان تاریخ را برای نسل حاضر بازگو می‌کنید و کارتان بسیار ارزشمند است.

وی، امید بخشی به مردم را شاه کلید فرمایشات امام (ره) دانست و اذعان کرد: شما باید نقاط قوت ملت ایران را به تصویر کشیده و روح امید را در مردم تقویت کنید تا شاهد تحولات و موفقیت‌هایی در عرصه‌های مختلف باشیم.

مدیرکل ارشاد گیلان، دهه فجر را بستر مناسبی برای انعکاس خدمات دولت‌ها برای مردم اعلام کرد و بیان داشت: موفقیت دولت، موفقیت نظام است و امیدوارم این روح امید را با اطلاع رسانی جامع خود برای مردم به ارمغان بیاورید.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده کمیته فرهنگی و هنری در دهه فجر اذعان کرد: در مجموع بیش از 300 برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

اسماعیل­پور با بیان اینکه 139 برنامه فرهنگی و هنری نیز توسط ارشاد گیلان در استان تدارک دیده شده، اظهار کرد: از این تعداد 57 برنامه هنری و مابقی فرهنگی هستند.

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب در 13 شهرستان استان در دهه فجر 92 خبر داد و گفت: همچنین در 7 شهرستان استان نیز نمایش خیابانی و صحنه‌ای با محوریت انقلاب برگزار میشود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد