صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سی و پنج غرفه توانمندی‌های گیلان در راهپیمایی 22 بهمن دایر می‌شود+ تصاویر نشست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: 35 غرفه توانمندی‌های گیلان در راهپیمای روز 22 بهمن در رشت دایر می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست هماهنگی برپایی نمایشگاه 22 بهمن شهر رشت اظهار کرد: دهه فجر بزرگ‌ترین انقلاب محسوب می‌شود و تمام افراد جامعه این ایام خجسته را پاس می‌دارند. وی به توصیه‌های امام […]

کد خبر : 6738 | 10:30 ق.ظ | ۶ بهمن , ۱۳۹۲

SONY DSC

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: 35 غرفه توانمندی‌های گیلان در راهپیمای روز 22 بهمن در رشت دایر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست هماهنگی برپایی نمایشگاه 22 بهمن شهر رشت اظهار کرد: دهه فجر بزرگ‌ترین انقلاب محسوب می‌شود و تمام افراد جامعه این ایام خجسته را پاس می‌دارند.

وی به توصیه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه‌داشتن دهه فجر اشاره کرد و افزود: اوج برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن است.

اشجری مسئولان را خادمان مردم برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: اعتقاد داریم گام‌هایی که مردم در راهپیمایی 22 بهمن بر می‌دارند دشمنان را خشمگین می‌کند و این امر اجری برای افراد محسوب می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان راهپیمایی 22 بهمن را حج مردم ایران خواند و تصریح کرد: مردم ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن دشمنان انقلاب اسلامی را رجم می‌کنند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی از شهریور ماه امسال در گیلان انجام شده است، خاطرنشان کرد: غرفه‌های توانمندی گیلان در عرصه‌های مختلف در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن در خیابان شریعتی در رشت دایر می‌شود.

اشجری از برگزاری 35 غرفه توانمندی‌های گیلان در راهپیمایی 22 بهمن در رشت خبر داد و یادآور شد: حضور هنرمندان در غرفه‌های روز 22 بهمن حائز اهمیت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برپایی غرفه کاریکاتور و خوشنویسی با همکاری انجمن کاریکاتور و خوشنویسی استان را از جمله غرفه‌های راهپیمایی روز 22 بهمن در رشت عنوان کرد و گفت: هنرهای تجسمی حوزه هنری گیلان در غرفه‌های مذکور به‌کارگیری می‌شود.

وی با اشاره به ارائه محصولات سمعی و بصری سروش وابسته به صداوسیما در غرفه توانمندی‌های گیلان، اظهار کرد: کتاب‌های با موضوع انقلاب اسلامی توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان در راهپیمایی 22 بهمن به مردم عرضه می‌شود.

اشجری از حضور قهرمانان مدال‌آور گیلان و قهرمانانی که در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی در میدان‌های بین‌المللی در غرفه‌های راهپیمایی 22 بهمن در رشت خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای با هماهنگی پارک علم و فناوری گیلان در راهپیمایی 22 بهمن در رشت به مردم ارائه می‌شود.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد