صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 12 بهمن

روزگاري كه در اين سرزمين هيچ نشاني از سپيده فجر نبود، و زندگي انسانها در هاله اي از تيرگي و سياهي فرو رفته و ظلمت همه جا را فرا گرفته بود. خورشيد دوزادهم بهمن ماه طلوع کرد و جان تازه ای به کالبد خفته این ملت بزرگ داد؛ حركت از نو آغاز شد و بيداري […]

کد خبر : 6754 | 2:03 ب.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۲

شورا22

روزگاري كه در اين سرزمين هيچ نشاني از سپيده فجر نبود، و زندگي انسانها در هاله اي از تيرگي و سياهي فرو رفته و ظلمت همه جا را فرا گرفته بود.

خورشيد دوزادهم بهمن ماه طلوع کرد و جان تازه ای به کالبد خفته این ملت بزرگ داد؛ حركت از نو آغاز شد و بيداري سرتاسر وجود انسانهاي اين سرزمين را فرا گرفت ، همگان به جنب و جوش آمدند ، صلابت آن پير فرزانه، بساط ظلم و ستم را برباد فنا و نابودي سپرد و پنجره هاي اميد و سبز زندگي و حيات را فرا روي اين ملت استوار و ستم ديده گشود و سبزه­زارهاي وجود با طلوع خورشيد دوازدهم بهمن ماه ، سر بر آوردند و گونه­هاي خود را به نشانه ي استقبال آن عالم مجاهد برافراشتند و ایران اسلامی با دستهای گلباران خود مقدم صلابت گونه خورشید انقلاب را به استقبال رفتند و چه زیبا او را در آغوش گرم انتظار خود فشردند. با ظهور خورشيد دوازده بهمن ماه ، خفاشان شب، سردر لاك خود فرو بردند و تاب حركت از آنها گرفته شد.

آن روز، روز فرود نور بود و درخشش عشق و ايمان ، نزول حق بود و حقانيت ؛ صبحي روشن همراه با رهايي و آزادگي  براي دربند رفته­گان مظلوم بارديگر، تشعشع خود را نمايان كرد پرده هاي تاريك جهل و ستم  شكافته شد و فجر آغاز گرديد . روشنايي در دل تاريكي درخشش گرفت . عصر جاهليت متمدن و كهنه به پايان رسيد. نور پاك اسلام با ورود ابرمرد الهي ( امام خميني قدس سره الشريف ) در جانهاي به خواب رفته دميده شد  و سپيده دم صادق، چهره واقعي خود را با كنار زدن فجر كاذب به نمايش گذاشت كاخهاي ظلم و ستم فرو ريخت . رهايي، آزادگي، عشق، ايمان، پاكي و نور آمد ؛ غبارها رفتند ، تاريكي ها در هم پيچيده شدند. این روز فرخنده وعظیم، روز جریان خونی تازه در رگ­های خشکیده جهان اسلام و بخشیدن جانی دوباره بر پیکره اسلام و دمیدن روح امید در کالبد تاریخ و نویدبخش پگاه پیروزی و غلبه حق بر باطل است و اکنون که بیش از سه دهه از آن حادثه تاریخی و جاودانه می­گذرد مردم غیور و شهید پرور و ولایتمدارایران اسلامی همانند کوه استوار و باصلابت در پیروی از ولی امر زمان خود مقام معظم رهبری در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین المللی ایستادگی کرده ودر راستای تحقق اهداف و آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی ورزندو همچنان گوش به فرمان رهبر حکیم انقلاب اسلامی، با بصیرتی کامل، تفکری روشن و اراده‌ای پولادین به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند و استوارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی، از همه گیلانیان غیور دعوت می نماید در جشنهای این ایام خجسته به ویژه یوم الله دوازدهم بهمن سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به ایران سربلند و راهپیمائی روز 22 بهمن، حضور فعال داشته و یکبار دیگر پیمان مجدد خود را با آرمان­های مقدس شهیدان انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری، به نمایش گذارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد